Ja hoor kan je gewoon allemaal toevoegen, het vocht kookt vanzelf in.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:37 schreef Rolex18038 het volgende:
Piet! dank voor je bericht, hoopte al dat je zou reageren.
Het vlees had ik niet te lang aangebraden, bang dat dit negatief zou uitpakkern (lees: taaier maken van het vlees).
Kan ik naast de 3 eetlepels rode wijnazijn alsnog rode wijn toevoegen? Zoja, hoeveel zou voldoende zijn?
Je kan beter een aardappel gebruiken om het te binden, bloem verminderd de smaak, aardappel niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:37 schreef KlaPMonGooL het volgende:
Ook lekker is het overigens om als het vlees goed uiteengevallen is de saus te binden met wat bloem!
Goed idee, bedankt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan beter een aardappel gebruiken om het te binden, bloem verminderd de smaak, aardappel niet.
quote:
Ongeveer een half uurtje a 15 minuten voor dat het klaar is, en dan laag zetten. Snij er wel kleine stukjes van, want anders bindt het niet, dan heb je gewoon aardappels in je vlees, ook lekker, maar anders.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:55 schreef Rolex18038 het volgende:
Dank voor de berichten zover!
De aardappel (ipv bloem), moet die op het laatst toegevoegd worden, of kan die meteen al gezelli bij de rest?
Das dubbelop,quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:49 schreef Rolex18038 het volgende:
Aardappel zit er al in, was iets te voorbarig.
Dat van de ontbijtkoek, geldt dat nog? Of is dat dubbelop, nu er al aardappel in zit?
klein pitje is prima, mag best borrelen.quote:Overigens, ik heb de pan op het kleinste (gas)pitje staan, met sudderplaatje, maar het gaat naar mijn idee te hard. Het gaat toch borrelen, terwijl er wordt gezegd dat af en toe een 'BLOB' het beste is. Hoe kan ik dat oplossen, een kleiner pitje heb ik niet op mijn gaskookplaat zitten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |