Zelfs toen wist ik het niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:28 schreef Shogo het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste, ik verwachtte echt dat Logan ermee weg zou komen, totdat het gedoe in die loods kwam met Martha, toen wist ik wel dat er ergens een zender moest zitten maar waar toch. Tja terugkijkend werdt wel erg de nadruk op die pen gelegd al vanaf de Heli, maar goed kan gebeuren.
Na Jack vond ik Tony en Michelle verreweg de leukste karakters. Belachelijk dat ze die er zo nodig uit moesten schrijven. Wat mij betreft werd Curtis eruit gekickt en nam Tony zijn rol over. Leek me véél beter!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:49 schreef Bellator het volgende:
[..]
Mja, enerzijds wel zonde dat ze Tony dood hebben gemaakt eigenlijk. Was nergens voor nodig en een schok effect creeëren was in s5 ook al niet echt origineel meer.
nee manquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na Jack vond ik Tony en Michelle verreweg de leukste karakters. Belachelijk dat ze die er zo nodig uit moesten schrijven. Wat mij betreft werd Curtis eruit gekickt en nam Tony zijn rol over. Leek me véél beter!![]()
Carlos Bernard wou niet meer, las ik ergens. Neemt niet weg dat het nog steeds zonde is jah.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na Jack vond ik Tony en Michelle verreweg de leukste karakters. Belachelijk dat ze die er zo nodig uit moesten schrijven. Wat mij betreft werd Curtis eruit gekickt en nam Tony zijn rol over. Leek me véél beter!![]()
Kan ik me niet voorstellen. Volgens mij heeft hij nog geen ander werk en waarom zou hij dan zonodig met '24' willen stoppen. Lijkt me zeer onlogisch. Komt nog bij dat ik hem heb horen zeggen dat hij stevig baalde toen hij het script van zijn laatste aflevering onder ogen kreeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:32 schreef Shogo het volgende:
[..]
Carlos Bernard wou niet meer, las ik ergens. Neemt niet weg dat het nog steeds zonde is jah.
Idd...ze wilde hem in de season opener al af killen, maar Carlos wist dat nog uitstellen tot midseason.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Volgens mij heeft hij nog geen ander werk en waarom zou hij dan zonodig met '24' willen stoppen. Lijkt me zeer onlogisch. Komt nog bij dat ik hem heb horen zeggen dat hij stevig baalde toen hij het script van zijn laatste aflevering onder ogen kreeg.
eensquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:25 schreef H.Flick het volgende:
1. Seizoen 2
2. Seizoen 1
3. Seizoen 5
4. Seizoen 3
5. Seizoen 4
Seizoen 4 scoort bij mij wel het laagste, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet goed was. Alle 5 de seizoenen zijn geweldig, maar als je een top 5 maakt staat er altijd eentje op 5.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Toch was seizoen 4 ook een best sterk seizoen. Als je de reeks in een paar dagen kijkt, dan is het opeens veel spannender dan als je maar 1 afl per week ziet. En wat mij betreft heeft seizoen 4 het meest intrigerende einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |