Veel 24-fans vinden Prison Break cool, misschien zou het andersom ook wel waar kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt omdat 24 keitof is!
Serieus, 5 seizoenen om de zomerstop te overbruggen. Give it a try.
Ik had geen uitroeptekenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:24 schreef Miguel het volgende:
LOL @ Merkie voor de TT, volgens mij hadden we echt in dezelfde milliseconde gepost
Over Sjek Bauer die de wereld redt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Toffe TT, Merkje![]()
Waarover gaat seizoen 5 van vierentwintig dan?
Zou ik wel beginnen bij seizoen 1. En elk seizoen van 24 heeft tenminste closure. Niet dat dat het wachten op een nieuw seizoen versoepelt, maar goedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ach so..misschien toch maar een keer downloaden![]()
Hmm, misschien leer je het ooit nog welquote:
Omdat hij in de bak zit en z'n advocate ergens in Blackfoot, Montanaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:27 schreef Bellator het volgende:
Waarom hebben we niks meer van LJ gehoord eigenlijk?
Lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:29 schreef Miguel het volgende:
[..]
Omdat hij in de bak zit en z'n advocate ergens in Blackfoot, Montana![]()
Hello Terencequote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:29 schreef Miguel het volgende:
[..]
Omdat hij in de bak zit en z'n advocate ergens in Blackfoot, Montana![]()
Ik heb gisteravond dus ook zitten kijken. inderdaad erg grappig om alles weer terug te zien steeds van die O ja momentenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 05:27 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik zat vanavond op RTL 7 te kijken, toch wel erg grappig om de afleveringen nu nog een keer te zien, er vallen me ineens veel meer details op die ik de eerste keer nog miste. Maar ja, ze moeten daar nog wel even en t zal in de zomer wel stoppen, zoals het een echte Nederlandse zender betaamt...
Yep, ben nog niet helemaal wakkerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:31 schreef Lief-visje het volgende:
Charles Westmoreland is dood niet die Tweener
dussss?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:51 schreef Crazykill het volgende:
Serie is tijdelijk gestopt en nog lullen/spammen jullie een topic vol![]()
(
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |