interview met een U, ga GTST kijken manquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
*SPOILER INTERVIEUW SEIZOEN 2*![]()
tekst...
Sodemieter op, bosaapquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:37 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
interview met een U, ga GTST kijken man![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:Hier ben ik dan wel weer blij om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjah, het is een interview héquote:Op zondag 18 juni 2006 21:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
nou maar zien of de spoiler ook daadwerkelijk klopt
Zal wel gewoon een nieuwe subtitel zijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:56 schreef SunChaser het volgende:
Een nieuwe naam dus voor het tweede seizoen. Ben benieuwd wat.
Prison Run?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Er moeten nog veel meer filmpjes van hem zijn. Echt leuke reclame !quote:Op maandag 19 juni 2006 15:18 schreef YoshiBignose het volgende:
abruzzi: http://www.youtube.com/watch?v=xCIF6JF1O5U
en meer http://www.youtube.com/results?search=volkswagen+pimp&search_type=search_videos
belachelijk![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:44 schreef Symer het volgende:
[..]Ja dat klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt heel erg benieuwd naar het nieuwe seizoen! We moeten echt nog te lang wachten...I love this city
ah thanx..!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:32 schreef juules het volgende:
[afbeelding] -----> rechtsbovenin de hoek?
ik had nog een ander plaatje maar dat kan ik niet meer vinden![]()
thanx... hij is nog niet af hoor, moet nog ff kijken wat ik extra wil doen.!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:32 schreef juules het volgende:
ooh ja naja, hij is inderdaad niet helemaal goed te zien op dat plaatje, maar het is ook echt niet te vinden... Je wallaper ziet er goed uit trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |