abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2489969
mensen(heren)

we kennen het verschijnsel blauwe ballen, ook is er hier gepost waarom dit zou verschijnen..

namelijk: indien je een erectie krijgt stroomt er bloed naar de ballen en indien er een zaadlozing plaatsvind stroomt dit terug, is dit niet het geval gaat dit pijn doen.

nu ben ik het hier niet mee eens, mijn ervaring is namelijk dat je lang niet altijd als je een erectie krijgt en je hebt geen zaadlozing blauwe ballen krijgt(<--logische zin) het is eerder zo dat als je echt een tijd een erectie hebt en je dus echt er van overtuigd bent dat je een zaadlozing krijgt en dit gebeurt niet, dat het dan pas pijn gaat doen als het niet gebeurt. ook denk ik dat de tijd tussen je laatste zaadlozing en dat moment zeer zeker meespeelt tussen het krijgen ervan en niet. (dit zou best van persoon tot persoon kunnen verschillen) maar dit ff terzijde

wat zijn jullie ervaringen?? en dus niet nu de encyclopedie erbij pakken en dat copy pasten....

pi_2490061
pi_2490355
Duh, natuurlijk krijg je niet altijd blauwe ballen na een erectie.

Anders zou je elke morgen met blauwe ballen rondlopen..

pi_2492683
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 20:06 schreef AlvaK het volgende:
Duh, natuurlijk krijg je niet altijd blauwe ballen na een erectie.

Anders zou je elke morgen met blauwe ballen rondlopen..

U got a point there... dus wat in de encyclopedieen staat is niet juist!

ik wist het!

pi_2492805
Ik heb één blauwe bal........

FOK!fossiel zaterdag 15 december 2001 @ 19:48:28 #6
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_2499312
Volgens mij is het de grootste bullshit en wordt het voornamenlijk als smoes gebruikt door gefrustreerde vriendjes.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zaterdag 15 december 2001 @ 19:53:14 #7
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2499381
Blauwe ballen??? Sja - ik ben natuurlijk geen man, but believe me - I've known some guys... en blauwe ballen? Dit is een geheel nieuw item voor mij!!

Weet je zeker dat dit niet komt doordat de spijkerbroek afgeeft???

Ik lees graag mee met de volgende reacties!!

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  zondag 16 december 2001 @ 01:22:26 #8
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_2503281
Kom 5 keer achter elkaar klaar en je snapt waar die uitdrukking blauwe ballen vandaan komt.

Een lekker ding in een discotheek vol bij d'r tieten pakken schijnt ook vaak blauwe ballen te veroorzaken.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  zondag 16 december 2001 @ 02:12:45 #9
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_2503683
Ze worden ook niet letterlijk blauw. Tis gewoon als je lang opgewonden bent zonder klaar te komen dat je de dag erna pijn hebt aan je zaakje. Dat heet blauwe ballen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_2505029
Ik dacht al dat het slechts een uitdrukking was. Hoe wil je anders in 's hemelsnaam constateren dat je ballen blauw zijn?

Ik heb tot nader order nog geen ritssluiting in m'n zak en doorschijnend is-ie ook niet echt...

Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 16 december 2001 @ 12:15:19 #11
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_2505830
Dan moet je de verwarming wat hoger zetten ?
pi_2507341
blauwe ballen... wat een kut gevoel eerste klas is dat.
Volgens mij heb ik er extreem veel pijn bij als ik het heb (gelukkig niet vaak).
Ik ben minimaal 2 uur niet in staat om te lopen, er is dan een gigantische druk op me hele onderbuik (prostaat ofzo ) en ben echt misselijk. En m'n ballen kan ik echt niet vastpakken dan, echt pijn!
Maar ik neem vaak meteen 3 paracetemol in, en ga op bed liggen, inééngekropen.
Tot nu toe nog maar 4x gehad, maar ik had het altijd met een combinatie van best wel nodig naar de WC moeten, en dan opgewonden raken voor een langere tijd (half uur a uur), en dan opeens stoppen met sex.
  zondag 16 december 2001 @ 15:45:30 #13
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_2508127
Vriend van me vertelde er wat over eergister, heb het zelf nooit meegemaakt.
Een niet mooi meer zo mooie meid vindt 'm wel leuk, dus ze zaten de hele middag helemaal aangekleed tegen elkaar aan te rijden. Ik 's avonds langskomen om ff bij te lullen, en hij klagen dat hij zo'n pijn in z'n noten had. Hij vond 'r maar gierig :p
pi_2508179
Blauwe ballen worden ook wel harde eieren genoemd.
eigenlijk ben ik een straathond
  zondag 16 december 2001 @ 15:51:38 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_2508184
Ja ik heb het dus ook één keer gehad en nee ze worden niet echt blauw, maar gewoon erg pijnlijk. De hele nacht tegen een meisje aangeslapen en toch niet echt wat gedaan.
Volgens mij is het een waarschuwing van je ballen, zoiets van 'dat flik je ons niet nog een keer'.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 16 december 2001 @ 20:23:29 #16
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_2510861
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 19:24 schreef filmfocus het volgende:
mensen(heren)

we kennen het verschijnsel blauwe ballen, ook is er hier gepost waarom dit zou verschijnen..

namelijk: indien je een erectie krijgt stroomt er bloed naar de ballen en indien er een zaadlozing plaatsvind stroomt dit terug, is dit niet het geval gaat dit pijn doen.

nu ben ik het hier niet mee eens, mijn ervaring is namelijk dat je lang niet altijd als je een erectie krijgt en je hebt geen zaadlozing blauwe ballen krijgt(<--logische zin) het is eerder zo dat als je echt een tijd een erectie hebt en je dus echt er van overtuigd bent dat je een zaadlozing krijgt en dit gebeurt niet, dat het dan pas pijn gaat doen als het niet gebeurt. ook denk ik dat de tijd tussen je laatste zaadlozing en dat moment zeer zeker meespeelt tussen het krijgen ervan en niet. (dit zou best van persoon tot persoon kunnen verschillen) maar dit ff terzijde

wat zijn jullie ervaringen?? en dus niet nu de encyclopedie erbij pakken en dat copy pasten....

Het verschijnsel van de blauwe ballen ken ik zelf niet, of ik kijk nooit naar beneden!?

Dat het pijn gaat doen ken ik wel, zeker toen ik mijn vriendin net kende trok ik alles uit de kast om het voor haar leuk te maken, waarbij ik er dus zelf bij in schoot. Als we dan, niemand hoeft dit te geloven, tussen de 20 en 30 heftige orgasmes bij haar verder waren en ik dus nog aan de eerste moest beginnen gaf ze vaak aan dat het voor haar wel welletjes was en bleef ik alleen zitten, nog steeds klaar voor actie maar ook al vaak 2 a 3 uur verder. Zij viel dan gewoon in slaap, vrijwel direct erna en ik kon dan vaak niet eens normaal lopen of slapen, zo'n pijn deed het! Het voelt dan net alsof je zak is gevuld met scheermesjes, het enige dat ik dan nog kon doen was rustig blijven zitten/liggen en hopen dat ie ook nog naar een normale toestand terugging.

Blauw werden ze niet van die avonturen, maar een pijn dat ik af en toe heb geleden!

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_2517926
quote:
Op zondag 16 december 2001 14:36 schreef Passione het volgende:
blauwe ballen... wat een kut gevoel eerste klas is dat.
Volgens mij heb ik er extreem veel pijn bij als ik het heb (gelukkig niet vaak).
Ik ben minimaal 2 uur niet in staat om te lopen, er is dan een gigantische druk op me hele onderbuik (prostaat ofzo ) en ben echt misselijk. En m'n ballen kan ik echt niet vastpakken dan, echt pijn!
Maar ik neem vaak meteen 3 paracetemol in, en ga op bed liggen, inééngekropen.
Tot nu toe nog maar 4x gehad, maar ik had het altijd met een combinatie van best wel nodig naar de WC moeten, en dan opgewonden raken voor een langere tijd (half uur a uur), en dan opeens stoppen met sex.
Stop dan ook niet...malloot!!
I see dumb people....
  maandag 17 december 2001 @ 14:06:28 #18
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_2518780
Alleen er aan denken en ik krimp inelkaar. Eerste keer dat ik daar last van heb gehad was na 5 uur te hebben liggen flikflooien en vervolgens onverrichte zaken naar de voetbaltraining te gaan..

Bijna jankend ben ik het veld afgekropen..

Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
  zondag 21 juli 2002 @ 13:27:40 #19
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_5096889
EN of het bestaat... Ik wilde zelf een topic beginnen, maar de search leverde dit topic op.

Ik heb er dus NU last van

Son of a bitch, wat doet dat zeer

Ook 5 keer gesext vanaacht/vanmorgen, maar niet klaargekomen en daar zit 't m dus in. Eigenlijk had ik dus even moeten handkarren, maar daar is het nu te laat voor. Even het zaakje in een bak met ijs leggen ofzo...

pi_5096957
quote:
Op zondag 21 juli 2002 13:27 schreef Jethro het volgende:
5 keer gesext vanaacht/vanmorgen, maar niet klaargekomen
wrom niet
Iedereen is uniek, behalve ik
  zondag 21 juli 2002 @ 14:25:14 #21
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_5097395
Ik hou het normaal altijd wel wat langer vol, maar ik denk dat het deze keer meer aan de gewenning lag... we kennen elkaar nog niet zo heel erg lang en ik denk dat ik me nog niet echt volledig op mijn gemak voel.
  zondag 21 juli 2002 @ 14:28:23 #22
30186 H2O
SKA-B00M
pi_5097421
Mijn ballen zijn altijd zwart, is dat goed?
  zondag 21 juli 2002 @ 14:39:45 #23
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_5097546
Dat zijn de beste...
  zondag 21 juli 2002 @ 15:02:57 #24
10870 Ikke333
Happy new year!
pi_5097859
Nee, da's niet leuk blauwe ballen. 1x gehad, en dat vond ik niet zo tof. Dus hopen dat het bij die ene keer blijft.

Het is idd echt een rot gevoel. Alsof je ballen tussen een klem zitten ofzo... niet fijn.

pi_5098621
quote:
Op zondag 16 december 2001 02:12 schreef Dagootje het volgende:
Ze worden ook niet letterlijk blauw. Tis gewoon als je lang opgewonden bent zonder klaar te komen dat je de dag erna pijn hebt aan je zaakje. Dat heet blauwe ballen.
de dag erna? bij mij binnen geringe tijd hoor. bijvoorbeeld als je vriendin naar de wc gaat. komt ze terug, doet elke beweging die je maakt pijn :S

dames: als je begint, NIET MEER STOPPEN!

zondag 21 juli 2002 @ 19:52:03 #26
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_5101197
quote:
Op zondag 21 juli 2002 16:02 schreef Phynny het volgende:

[..]

dames: als je begint, NIET MEER STOPPEN!

of heren; los t zelf ff op..
  zondag 21 juli 2002 @ 20:13:11 #27
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_5101424
Yeah, we kunnen 't ook zelf afmaken, geen problemen daarna
Ik heb 't maar één keer gehad 'blauw ballen'.
Vreemde ervaring, zeer pijnlijk ook en ik wist niet echt wat ik ermee moest
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 21 juli 2002 @ 21:02:49 #28
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_5102064
Nog een tip: met dat zelf afmaken moet je niet al te lang wachten. Bij te lang wachten kan een orgasme dan aanvoelen alsof je glassscherven in je ballen hebt. En trust me: it isn't good!
  zondag 21 juli 2002 @ 23:24:05 #29
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_5104194
Mijn vriendin is zo'n 8x blijven slapen voor we met het echte werk begonnen. Blijven slapen = in 1-persoonsbed en vrijwel de hele nacht knuffelen en strelen. Maw. de 3/4 de nacht verkeert ie in "blije" toestand. Was elke ochtend daarna weer spannend of ik de dag levend zou doorkomen of niet. Gelukkig maar 3x last van gehad. Waarvan 1x tijdens practicum de dag daarna. Ik maar klagen over "buikpijn" en medestudenten maar van: Je ziet er echt niet gezond uit, ga naar huis. Ben je ziek? etc. Leg dat maar eens uit!!
Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')