we kennen het verschijnsel blauwe ballen, ook is er hier gepost waarom dit zou verschijnen..
namelijk: indien je een erectie krijgt stroomt er bloed naar de ballen en indien er een zaadlozing plaatsvind stroomt dit terug, is dit niet het geval gaat dit pijn doen.
nu ben ik het hier niet mee eens, mijn ervaring is namelijk dat je lang niet altijd als je een erectie krijgt en je hebt geen zaadlozing blauwe ballen krijgt(<--logische zin) het is eerder zo dat als je echt een tijd een erectie hebt en je dus echt er van overtuigd bent dat je een zaadlozing krijgt en dit gebeurt niet, dat het dan pas pijn gaat doen als het niet gebeurt. ook denk ik dat de tijd tussen je laatste zaadlozing en dat moment zeer zeker meespeelt tussen het krijgen ervan en niet. (dit zou best van persoon tot persoon kunnen verschillen) maar dit ff terzijde
wat zijn jullie ervaringen?? en dus niet nu de encyclopedie erbij pakken en dat copy pasten....
Anders zou je elke morgen met blauwe ballen rondlopen..
quote:U got a point there... dus wat in de encyclopedieen staat is niet juist!
Op vrijdag 14 december 2001 20:06 schreef AlvaK het volgende:
Duh, natuurlijk krijg je niet altijd blauwe ballen na een erectie.Anders zou je elke morgen met blauwe ballen rondlopen..
ik wist het!
Weet je zeker dat dit niet komt doordat de spijkerbroek afgeeft???
Ik lees graag mee met de volgende reacties!!
Een lekker ding in een discotheek vol bij d'r tieten pakken schijnt ook vaak blauwe ballen te veroorzaken.
Ik heb tot nader order nog geen ritssluiting in m'n zak en doorschijnend is-ie ook niet echt...
quote:Het verschijnsel van de blauwe ballen ken ik zelf niet, of ik kijk nooit naar beneden!?
Op vrijdag 14 december 2001 19:24 schreef filmfocus het volgende:
mensen(heren)we kennen het verschijnsel blauwe ballen, ook is er hier gepost waarom dit zou verschijnen..
namelijk: indien je een erectie krijgt stroomt er bloed naar de ballen en indien er een zaadlozing plaatsvind stroomt dit terug, is dit niet het geval gaat dit pijn doen.
nu ben ik het hier niet mee eens, mijn ervaring is namelijk dat je lang niet altijd als je een erectie krijgt en je hebt geen zaadlozing blauwe ballen krijgt(<--logische zin) het is eerder zo dat als je echt een tijd een erectie hebt en je dus echt er van overtuigd bent dat je een zaadlozing krijgt en dit gebeurt niet, dat het dan pas pijn gaat doen als het niet gebeurt. ook denk ik dat de tijd tussen je laatste zaadlozing en dat moment zeer zeker meespeelt tussen het krijgen ervan en niet. (dit zou best van persoon tot persoon kunnen verschillen) maar dit ff terzijde
wat zijn jullie ervaringen?? en dus niet nu de encyclopedie erbij pakken en dat copy pasten....
Dat het pijn gaat doen ken ik wel, zeker toen ik mijn vriendin net kende trok ik alles uit de kast om het voor haar leuk te maken, waarbij ik er dus zelf bij in schoot. Als we dan, niemand hoeft dit te geloven, tussen de 20 en 30 heftige orgasmes bij haar verder waren en ik dus nog aan de eerste moest beginnen gaf ze vaak aan dat het voor haar wel welletjes was en bleef ik alleen zitten, nog steeds klaar voor actie maar ook al vaak 2 a 3 uur verder. Zij viel dan gewoon in slaap, vrijwel direct erna en ik kon dan vaak niet eens normaal lopen of slapen, zo'n pijn deed het! Het voelt dan net alsof je zak is gevuld met scheermesjes, het enige dat ik dan nog kon doen was rustig blijven zitten/liggen en hopen dat ie ook nog naar een normale toestand terugging.
Blauw werden ze niet van die avonturen, maar een pijn dat ik af en toe heb geleden!
quote:Stop dan ook niet...malloot!!
Op zondag 16 december 2001 14:36 schreef Passione het volgende:
blauwe ballen... wat een kut gevoel eerste klas is dat.
Volgens mij heb ik er extreem veel pijn bij als ik het heb (gelukkig niet vaak).
Ik ben minimaal 2 uur niet in staat om te lopen, er is dan een gigantische druk op me hele onderbuik (prostaat ofzo) en ben echt misselijk. En m'n ballen kan ik echt niet vastpakken dan, echt pijn!
Maar ik neem vaak meteen 3 paracetemol in, en ga op bed liggen, inééngekropen.
Tot nu toe nog maar 4x gehad, maar ik had het altijd met een combinatie van best wel nodig naar de WC moeten, en dan opgewonden raken voor een langere tijd (half uur a uur), en dan opeens stoppen met sex.
Bijna jankend ben ik het veld afgekropen..
Ik heb er dus NU last van
Son of a bitch, wat doet dat zeer
Ook 5 keer gesext vanaacht/vanmorgen, maar niet klaargekomen en daar zit 't m dus in. Eigenlijk had ik dus even moeten handkarren, maar daar is het nu te laat voor. Even het zaakje in een bak met ijs leggen ofzo...
quote:
Op zondag 21 juli 2002 13:27 schreef Jethro het volgende:
5 keer gesext vanaacht/vanmorgen, maar niet klaargekomen
Het is idd echt een rot gevoel. Alsof je ballen tussen een klem zitten ofzo... niet fijn.
quote:de dag erna? bij mij binnen geringe tijd hoor. bijvoorbeeld als je vriendin naar de wc gaat. komt ze terug, doet elke beweging die je maakt pijn :S
Op zondag 16 december 2001 02:12 schreef Dagootje het volgende:
Ze worden ook niet letterlijk blauw. Tis gewoon als je lang opgewonden bent zonder klaar te komen dat je de dag erna pijn hebt aan je zaakje. Dat heet blauwe ballen.
dames: als je begint, NIET MEER STOPPEN!
quote:of heren; los t zelf ff op..
Op zondag 21 juli 2002 16:02 schreef Phynny het volgende:[..]
dames: als je begint, NIET MEER STOPPEN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |