quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:22 schreef londoh het volgende:[..]
Als je even op het internet surft zal je genoeg informatie van mijn hand over Indonesia vinden.Echter niemand zit op mijn ervaringen te wachten, ze beantwoorden niet aan het droombeeld van een ver, mooi, exotisch en goedkoop land. Waar allemaal van die lieve en aardige mensjes wonen. Waar vervelende en lelijke mannetjes zelfs op een goedkope manier aan de vrouw kunnen komen. Waar de Belanda zich een koning kan voelen omdat het land ooit van hun is geweest en eigenlijk ten onrechte is afgenomen De gemiddelde buitenlander doet ook geen moeite om iets van het land en vooral de cultuur te begrijpen. De meesten hobbelen dicht bij elkaar over het diep uitgesleten karrespoor dat tussen Jakarta en Den Pasar loopt, hun Indonesia is niet veel groter dan Java en Bali. Zij die daar verblijven verschuilen zich het liefst achter een superieure houding ten opzichte van de luie en bedriegelijke 'inlander', een air die nog het meest aan de kolonialen uit vervlogen eeuwen doet denken. Mijn soort observaties wordt niet gevreten, want verstoren het zorgvuldig in stand gehouden droombeeld.
Het enige dat ik hier doe is wat hiaten opvullen met 'weetjes' uit eigen ervaring. Overigens de door jou aangehaalde ban is op eigen verzoek geweest. Ik ga er daarom ook maar vanuit dat je een beetje legt te fokken.
Hoi Londoh, (sorry voor het off-topic j)
Was maar een geintje dat van die ban, ik weet dat je er om gevraagd hebt.
Ik zit inmiddelds ook op Elba
![]()
, ik kon het niet zo vinden met de leden van jeroens naaikransje.
Ze waren me iets te nieuwsgierig (en dom). Van de fok mentaliteit hielden ze ook al niet, dus op het laatst was de relatie iets "verstoord" zullen we maar zegguh uchuch. Ik heb ook maar om een ban verzocht en die werd nog ingewilligd ook!
Jammergenoeg zijn alle teksten door een mod (met snor denk ik) weggehaald, de aanleiding voor alle commotie is dus niet meer te traceren.
I.i.g. heerst er weer rust op de harde schijf van de server, en zo moet het van Jeroen.
(optiefen heet dat in de lichtstad)
Ik weet niet hoe je er trouwens bij komt dat op jou info niemand zit te wachten??
Ik heb je hele website nachtenlang doorgelezen, je foto's bekeken tot de laatste etc.
Dank voor de genomen tijd om al die foto's te maken, zelf zal ik nooit de tijd krijgen om al die stukjes historisch erfgoed te gaan aanschouwen.
Complimenten aangaande je schrijfstijl trouwens, bevalt me wel, heb je die van je eige of gekopieerd van jeroen? hahaha
Ik ben geen van die vervelende lelijke mannetjes zoals je ze noemt (wel in de ogen van jeroen nu trouwens) ik heb mijn vriendin (Indonesische) hier aangetroffen (NL), dus....
Maar over het algemeen klopt het dat een Belanda die hier niet kan scoren, daar jammergenoeg wel nog iets van zijn gading kan vinden.
Voor zover ik om me heen kijk zie ik echter dat zodra die meiden hier zijn, ze het snel bekeken hebben met hun "referent
![]()
" en hier de relatiemarkt nog eens op gaan. (scheelde mij 830 euro mvv)
Enne dat karrespoor dat je daar aanhaalde, daar heb ik geen weet van, ik ben nog nooit daar geweest. Ik zal opletten dat ik niet in de berm beland met al die spoorvorming die je daar gecreeerd hebt door achter de vrouwen aan te zitten.
Als ik nog wat wil weten over Ind. stuur ik je wel een mail.
Nu weer ontopic:
Jeroen, je tuin gaat zienderogen vooruit!
![]()
alleen de muur zou ik verhogen tot 6 meter.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$