quote:Ik bied aan:een lichtblauwe nep-Fender. Met realistisch logo. Kleur: blauw-grijs. Inclusief Pearl-slagplaat (erg mooi, op maat laten maken). Een heel redelijk geluid, met de echte "Tele-twang" Jij weet dat het geen Fender is, maar je publiek niet.
Hoe heb je dat nu uiteindelijk voorelkaar gekregen??quote:Op zondag 28 mei 2006 00:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
MIJN SNAREN OP MIJN AKOESTISCHE GITAAR ZIJN EINDELIJK KAPOT!
Waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:18 schreef Desensitized het volgende:
Wat een naaier!
Ik ga ook een Fender decal op de headstock plakken en duurder verkopen
Heb voor 4 euro een echt lijkende stikker, kan je er zo 100 meer voor vragen. Dikke handel!
Fender en stoer?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:40 schreef Jorikjet het volgende:
nee dat doetie niet, maar ik vind het zo kansloos, je koopt dus een fender gitaar voor het publiek en om stoer te doen?
Je weet dat Parabola in B staat heh?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Alles.
Lateralus, Parabola, Eulogy, Shishm, Stinkfist, begin daar maar mee.
quote:
Jep daat ben ik ook al mee bezig geweest, nouja battery nothing else matters en master of puppets dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:03 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Metallica!!![]()
Enter Sandman, Sad But True, One, Unforgiven I en II, Fade 2 Black, Nothing Else Matters, Battery, Fuel, The Memory Remains
![]()
'quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wij danken u. Wellicht is de toneport dan een betere keus... ook voor mij.
Mhmm, Death - Crystal Mountain.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:22 schreef sXe het volgende:
Iets van Death is ook wel leuk.
Ik draaide de snaren wat losser zodat ik de brugkam eruit kon halenquote:Op zondag 28 mei 2006 11:18 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nu uiteindelijk voorelkaar gekregen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |