Misschien moet je eens wat Joe Satriani gaan spelen. Je hebt niet voor niets de JS serie genomen.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie weet er nog een aantal leuke rocknummers om te spelen, ik wil morgen ff goed aan de slag maar ik weet niet wat.
Gewoon een paar dingen opdreunen dus![]()
quote:b-snaar: 4h5s7~ 7s9~ 7 5 4 5
g-snaar: -------------------------------4~ 4s6s8s9 8 6
d-snaar -------------------------------------------------------4
Dat ik daar zelf niet op was gekomenquote:Op zondag 28 mei 2006 01:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat Joe Satriani gaan spelen. Je hebt niet voor niets de JS serie genomen.
Korte raad-de-tab:
[..]
Steve Vaiquote:Op zondag 28 mei 2006 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Weet je ook nog specifieke nummers
En andere bandjes, iets ruiger/harder mag wel
TOOL.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Nóg iets harder![]()
Het liefst iets waar een beetje toffe riffs in zitten redelijk tempo in ieder geval.
Alles.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Welke nummers, ik ken echt maar 3 nummers van tool![]()
Er is nog een appart topic voor basgitaar maar dat is wat minder druk, dus op zich kan je hier ook wel terechtquote:Op zondag 28 mei 2006 01:49 schreef SR505 het volgende:
Ik heb mij hier een paar dagen geleden ook maar geregistreert, geen zin om het helemaal uit te gaan zoeken. Voor de basgitaar zit ik hier ook aan het juiste adres?
Iron Maidenquote:Op zondag 28 mei 2006 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie weet er nog een aantal leuke rocknummers om te spelen, ik wil morgen ff goed aan de slag maar ik weet niet wat.
Gewoon een paar dingen opdreunen dus![]()
Welkom!quote:Op zondag 28 mei 2006 01:49 schreef SR505 het volgende:
Ik heb mij hier een paar dagen geleden ook maar geregistreert, geen zin om het helemaal uit te gaan zoeken. Voor de basgitaar zit ik hier ook aan het juiste adres?
En Metallica, Pantera, Bullet For My Valentine, Amon Amarth, die shitquote:
Je gaat Iron Maiden toch niet vergelijken met Bullet for my Valentine he?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:58 schreef VASND het volgende:
[..]
En Metallica, Pantera, Bullet For My Valentine, Amon Amarth, die shit
Dat gitaarspel is echt niet veel moeilijker hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat Iron Maiden toch niet vergelijken met Bullet for my Valentine he?![]()
Tsja.. BfmV zijn volgens mij echt alleen maar wat powerchords en wat barre's...quote:Op zondag 28 mei 2006 02:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat gitaarspel is echt niet veel moeilijker hoor.
En die muziek is ook niet veel mis mee btw.
BfmV is lastig hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 02:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja.. BfmV zijn volgens mij echt alleen maar wat powerchords en wat barre's...
Terwijl IM veel meer losse noten en wat meer gepiel gebruikt..
Misschien denk ik te moeilijk over Iron Maiden en te makkelijk over Bullet for my Valentine...
maar da's dus wat ik denk
Edit: Iron Maiden valt volgens mij voor de meeste gitaristen niet onder de noemer "Makkelijke Muziek"![]()
Koel, heb je daar een tab van? Ik zou het zelf uitzoeken, maar ik heb even geen gitaar.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:17 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ok, hier is ie
Het was een oefening die ik een keer gekregen heb, maar ik heb 'm wat bewerkt.
er zitten een aantal foutjes in, maar ik had weinig tijd om 'm goed op te nemen.
first time, go easy on me
Metallica!!quote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Nóg iets harder![]()
Het liefst iets waar een beetje toffe riffs in zitten redelijk tempo in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |