Goed man!!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:28 schreef Neidropje het volgende:
whoei terug van tour in duitsland, 1 festival gespeeld en toen spontaan gevraagd om de volgende dag nog een gig te doen! stampvolle zaal! Gekkenhuis!
Volgens mij heb ik ergens overheen gelezenquote:
Thanks, ik zal eens mailen...quote:Op maandag 29 mei 2006 13:34 schreef Jorikjet het volgende:
he teleluvr, http://koopjes.marktplaat(...)fecten/36535516.html
Mooi ding, maar ik gok dat ie niet voor onder de 1000 euro weggaat. Bovendien is het toch veel cooler om een gitaar te relicen door em gewoon te bespelen?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:53 schreef guitarist.nl het volgende:
hmmmz
http://koopjes.marktplaat(...)trisch/36568046.html
hjehehe nee de bigmuff heb ik neit gebruikt, sterker nog hij ligt helemaal uit elkaar, wat een bende van binnen dat ding zeg:P Moet er maar eens goed de tijd voor nemen en alle draadjes vervangen (schema's geven neit echt een duidelijk beeld). Maar ooit zal hij weer werkenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens overheen gelezen
idd erg gaaf
heb je de big muff nog gebruikt ??
Je beperkt jezelf wel een beetje qua pickups...quote:
Ik ben echt heel benieuwd. Voor thuis lijkt het me echt leuk, wat amp modellers enzo. Het voordeel is dat ik wat beter mijn volume kan bepalen... En mijn speakers van mijn stereo zijn echtquote:Op maandag 29 mei 2006 16:00 schreef Jorikjet het volgende:
morgen haal ik hem op!
Is het niet gewoon makkelijker om deze te verkopen via marktplaats/gitaarmarkt?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:31 schreef Desensitized het volgende:
Even meldingkje:
[TK] Marshall 100 HDFX top [100 watt] nu slechts 300 euro.
Schism is idd lastig, het heeft me veel tijd gekost. Parabola ben ik nu in Drop D aan het uitzoeken. Het klopt dan niet precies, maar 't is goed genoeg.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool, Schism is wel één van de moeilijkste nrs die er op staan, vind ik. Er staat een tab van in die ene Guitar World waar Jones ook in staat, maar ik heb er nog niet naar gekeken. Ik heb wel laatst Parabola helemaal uitgezocht, die is ook te gek. Je moet alleen efkens omstemmen naar B-E-D-G-B-E.
Van die nieuwe plaat speel ik nu met The Pot mee, maar sommige stukjes heb ik nog niet genaild.Maar goed, Tool
![]()
niet om vervelend te doen hoor, maar kosten die dingen nieuw ook niet ongeveer zoveel?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:31 schreef Desensitized het volgende:
Even meldingkje:
[TK] Marshall 100 HDFX top [100 watt] nu slechts 300 euro.
gewoon een normale 9 volt adapter die ze in iedere electronica zaak verkopen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:07 schreef Even het volgende:
Heb net snaren besteld op Lordofthestrings.com..
3 pakjes electrisch + 2 pakjes acoustisch = 29 euro.. Vind ik netjes![]()
Aangezien je bij de gitaartoko hiero 10 per pakje betaald
En ik wil kijken of ik ergens een adapter voor mn Boss pedaal kan vinden, want hij slurpt batterijen.. Ik haal netjes de snoeren eruit enzo maar toch.. En die dingen van Boss zelf zijn vet duur (adapter) weet iemand een goed alternatief?!
Bij Tonika in Groningen staat hij nu nieuw in de uitverkoop voor 359 euroquote:Op maandag 29 mei 2006 20:09 schreef sXe het volgende:
[..]
niet om vervelend te doen hoor, maar kosten die dingen nieuw ook niet ongeveer zoveel?
Klinkt goedquote:Op maandag 29 mei 2006 20:17 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
gewoon een normale 9 volt adapter die ze in iedere electronica zaak verkopen.
precies, dan had ik het daar dus gezien...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:17 schreef sanderp het volgende:
[..]
Bij Tonika in Groningen staat hij nu nieuw in de uitverkoop voor 359 euro![]()
Ja maar dan slurpt ie nog meer batterijenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:20 schreef sXe het volgende:
volgens mij kan je alle nieuwere boss-pedalen vaak als powersupply voor je andere pedalen gebruiken. Hang je er gewoon zo´n daisy-chain aan (weet aleen niet waar je die kan halen). Heb zelf een psm5 pedaal, daarmee voedt je ook je andere pedalen en hij fungeert meteen als effectloop die je aan en uit kan zetten.
Ik neem aan dat er geboden mag worden...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:09 schreef sXe het volgende:
[..]
niet om vervelend te doen hoor, maar kosten die dingen nieuw ook niet ongeveer zoveel?
wel zorgen dattie geisoleerd is en genoeg ampere.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:25 schreef Even het volgende:
[..]
Ja maar dan slurpt ie nog meer batterijenMn wah en mn distortion op 1 batterij.. Ik moet gewoon ff morgen zo'n adapter halen
![]()
Waar wacht je op ??quote:Op maandag 29 mei 2006 20:27 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er geboden mag worden...
ja voor eentje moet je wel een adapter hebben natuurlijkquote:Op maandag 29 mei 2006 20:25 schreef Even het volgende:
[..]
Ja maar dan slurpt ie nog meer batterijenMn wah en mn distortion op 1 batterij.. Ik moet gewoon ff morgen zo'n adapter halen
![]()
Zonde, zonde, zonde!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:22 schreef guitarist.nl het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)trisch/36712869.html
daar is 'ie weer
Een tientje moet toch lukken!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:29 schreef guitarist.nl het volgende:
Ja eigenlijk wel ja!
je mag ook bieden
hmmz, 475 ??quote:Op maandag 29 mei 2006 21:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een tientje moet toch lukken!
Welke prijs had je in gedachten?![]()
quote:Hallo,
Ik heb in principe wel interesse in een (in)ruil met
mijn USA strat. Is er een met ’54 custom shop pickups
maple neck, zwarte body en mintgroene slagplaat
De strat is uit 1996 (anniversary sticker achterop de kop)
En in zeer mooie staat met D-hals. Erg goede gitaar maar
ligt al een tijdje in de koffer omdat ik de voorkeur geef aan
het bespelen van mij tele’s. Ik heb nog geen met humbucker
dus vandaar mijn interesse. Ik weet niet precies wat de
verschillen in marktwaarde zijn maar laat eerst maar horen
of je interesse hebt. Ik heb helaas geen foto.
Hmmm, net wat aan de hoge kant voor mij... Ik hoop van de week wat te verkopen, wellicht dat ik dan een bod uit kan brengen. Heb je een paar high-res foto's voor me?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hmmz, 475 ??
nu al mailtje gehad btw
[..]
Ik hoor het welquote:Op maandag 29 mei 2006 21:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hmmm, net wat aan de hoge kant voor mij... Ik hoop van de week wat te verkopen, wellicht dat ik dan een bod uit kan brengen. Heb je een paar high-res foto's voor me?
hmmz, ik wil eigenlijk ook geen zwartequote:Klinkt op zich goed, die strat, ligt er ook een beetje aan wat ie erbij gelegd wil zien en of het wel een echte is! (Er wordt een hoop troep verkocht onder het mom van Fender USA)
Mooi, mooi, mooi...quote:Op maandag 29 mei 2006 22:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik hoor het wel
http://members.home.nl/guitarist/tele/
[..]
hmmz, ik wil eigenlijk ook geen zwarte
Ik heb met mn pa een sony adapter omgebouwd tot effectenpedaaladapterquote:Op maandag 29 mei 2006 20:30 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
wel zorgen dattie geisoleerd is en genoeg ampere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |