quote:Ik bied aan:een lichtblauwe nep-Fender. Met realistisch logo. Kleur: blauw-grijs. Inclusief Pearl-slagplaat (erg mooi, op maat laten maken). Een heel redelijk geluid, met de echte "Tele-twang" Jij weet dat het geen Fender is, maar je publiek niet.
Hoe heb je dat nu uiteindelijk voorelkaar gekregen??quote:Op zondag 28 mei 2006 00:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
MIJN SNAREN OP MIJN AKOESTISCHE GITAAR ZIJN EINDELIJK KAPOT!
Waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:18 schreef Desensitized het volgende:
Wat een naaier!
Ik ga ook een Fender decal op de headstock plakken en duurder verkopen
Heb voor 4 euro een echt lijkende stikker, kan je er zo 100 meer voor vragen. Dikke handel!
Fender en stoer?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:40 schreef Jorikjet het volgende:
nee dat doetie niet, maar ik vind het zo kansloos, je koopt dus een fender gitaar voor het publiek en om stoer te doen?
Je weet dat Parabola in B staat heh?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Alles.
Lateralus, Parabola, Eulogy, Shishm, Stinkfist, begin daar maar mee.
quote:
Jep daat ben ik ook al mee bezig geweest, nouja battery nothing else matters en master of puppets dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:03 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Metallica!!![]()
Enter Sandman, Sad But True, One, Unforgiven I en II, Fade 2 Black, Nothing Else Matters, Battery, Fuel, The Memory Remains
![]()
'quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wij danken u. Wellicht is de toneport dan een betere keus... ook voor mij.
Mhmm, Death - Crystal Mountain.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:22 schreef sXe het volgende:
Iets van Death is ook wel leuk.
Ik draaide de snaren wat losser zodat ik de brugkam eruit kon halenquote:Op zondag 28 mei 2006 11:18 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nu uiteindelijk voorelkaar gekregen??
Vraag hem het serienummer.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:13 schreef guitarist.nl het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)trisch/36035070.html
volgens de verkoper is dit een usa, maar hij ziet er helemaal niet usa uit
is het een highway ofzo ?
Pantera! Domination! Fucking hostile! The great southern trendkill! 5 minutes alone! The sleep (solo)! Strength beyond strength!quote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Nóg iets harder![]()
Het liefst iets waar een beetje toffe riffs in zitten redelijk tempo in ieder geval.
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:44 schreef guitarist.nl het volgende:
er zit geen serie nummer op
gelijk maar ff mijn bod er af gehaald dus
1234 fucking hostileeeeeee!quote:Op zondag 28 mei 2006 18:30 schreef Verenjano het volgende:
[..]
Pantera! Domination! Fucking hostile! The great southern trendkill! 5 minutes alone! The sleep (solo)! Strength beyond strength!
zo heel gek duur zijn die fenders niet of wel? Het is dat ik geen Fender nodig heb...quote:Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Kijk, een bodemprijs (¤ 300.400.600,00) voor 3 strats.
http://www.marktplaats.nl(...)A%253D%253D%26df%3D1
Gaat dat nu niet erg rammelen of valt dat meequote:Op zondag 28 mei 2006 20:30 schreef VASND het volgende:
Ik heb mijn explorer nu in drop C staan, man wat klinkt dat tof.
Dat valt nog reuze mee, .10's erop nu.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gaat dat nu niet erg rammelen of valt dat mee![]()
Hmmz ik wil maybe nog een strat maar is die rode wel een fender en zo ja: ist wat ?!quote:Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Kijk, een bodemprijs (¤ 300.400.600,00) voor 3 strats.
http://www.marktplaats.nl(...)A%253D%253D%26df%3D1
De huidige slagplaat is wel een pietsje lelijk...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:38 schreef guitarist.nl het volgende:
die rode heeft hij alverkocht, hij heeft alleen nog maar die groene usa, ik heb hem net gemailt
wit slagplaatje er op, dan is 'ie best mooi![]()
/spamquote:A mixture of Rock/HipHop/RnB/Urban/Metal/Whatever...help us out by telling us what we sound like in ur comments!
Cool, Schism is wel één van de moeilijkste nrs die er op staan, vind ik. Er staat een tab van in die ene Guitar World waar Jones ook in staat, maar ik heb er nog niet naar gekeken. Ik heb wel laatst Parabola helemaal uitgezocht, die is ook te gek. Je moet alleen efkens omstemmen naar B-E-D-G-B-E.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:26 schreef Hammet het volgende:
Ik kan trouwens Schism helemaal meespelen![]()
![]()
Mijn doel: het volledig mee kunnen spelen van het hele album Lateralus van Tool
Ik denk het lastigste album van Tool, maar t moet wel een uitdaging blijven![]()
![]()
Ik heb em nog niet, deze week gaat hij gehaald wordenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe is je gitaar, dribbel?
Die clips van tool vind ik altijd wel tof! Mysterieus en innovatiefquote:Op maandag 29 mei 2006 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Net ook ff die clip van Schism gedownload, ik blijf het een stoere clip vinden
ja, doe dan helemaal in Cquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |