Kinderen bij een concert van Jon Bon Jovi?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:26 schreef postmortum het volgende:
ja ik was dus gister bij het concert van Bon Jovi en wie syond gewoon bijna naast me Sita dus![]()
Wil iemand mij aanraken nu?
Maar ik dacht dat bekende nEderlanders altijd front row tickets kregen![]()
Maar nu even mijn klacht :Sita schijnt tussen tegenwoordig een kinderprogramma te presenteren en ze was daar een beetje bier aan het drinken terwijl ook kinderen in het publiek stonden![]()
Ik dacht dus echt dat ze een voorbeeldfunctie had![]()
Starmaker?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:32 schreef __Saviour__ het volgende:
met welk programma was die nou ook alweer bekend geworden
Zit daar verschil tussen dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
En verder: Ik dacht eerst dat je de Sita van de vuilniswagens bedoelde
het wordt wel steeds postieverquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:35 schreef JackHerrer het volgende:
Ik vind je geen homo omdat je naar Bon Jovi gaat, maar een domme lul de behanger.
komt op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:35 schreef JackHerrer het volgende:
Ik vind je geen homo omdat je naar Bon Jovi gaat, maar een domme lul de behanger.
2) de vader komt niet op tvquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
maar oke. Laat ik een serieus doen.
Punt 1. Nee, ik wil je niet aanraken. Geen behoefte aan.
Punt 2. Wat is er fout met bier drinken? Kinderen zien hun vader dat waarschijnlijk net zo vaak doen.
Punt 3. Kun je bewijzen dat het Sita was?
Ah nee, ze gaan toch geen Bon Jovi uitzenden he...en wie zegt dat die kinderen naar haar programma kijken en zich sowieso wat van haar aantrekken?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
2) de vader komt niet op tv![]()
3) nee ik heb geen foto genomen, maar het was haar wel![]()
Zijn ouders hadden ook een voorbeeld functie, nu niet meer denk ik..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:09 schreef BobbyB het volgende:
Hoezo hebben bekende mensen altijd een voorbeeld functie? De enige die een voorbeeldfunctie hebben zijn de ouders, verder niemand.
haha jaa op die school zit ik en ik kan het me nog goed herinnerenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:41 schreef alsem het volgende:
Sita bekogeld met eieren
![]()
geen woorden maar daden![]()
Ja. TS was er ook dus dat lijkt me een uitgemaakte zaakquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kinderen bij een concert van Jon Bon Jovi?![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja. TS was er ook dus dat lijkt me een uitgemaakte zaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |