En normaal mensen zou dan stoppen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 05:39 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Haha, nee hoor... 't was met een toenmalig vriendinnetje.
Ze was nog meer gespannen dan ik was, dus retestrak en ze bloedde als een rund. En om het nog romantischer te maken lag ik tekeer te gaan als een Duracell konijn waardoor zij dus op d'r tong beet (geen tand door de lip, sorry bad memory). Eén voordeel; veel slechter kon het niet worden...![]()
in drachten, op een zondag?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:46 schreef ClaireDanes het volgende:
ik was 13 toen de daad gebeurde, in Drachten op een Zondagnacht
En hoe oud was je toen je hem voor het eerst in een uitlaat schoof?quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd meer btw, was 18 of 19 of zo toen ik mijn penis vor het eerst in een vagina schoof[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En hoe oud was je toen je hem voor het eerst in een uitlaat stofzuigerstang schoof?
sorry, kon het niet laten
Ach, ik was nog groen tot Koninginnedag 2006quote:
Zoene en tonge vind ik hetzelfdequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:48 schreef Borkydude het volgende:
Wanneer ben je ontgroend? Als je hebt gezoend of getongt?
Kusjes geven zeker.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef Borkydude het volgende:
Zoenen
En dan je tong erin duwen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, zoenen, op de mond, langdurig.
Ook doelloosquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, zoenen, op de mond, langdurig.
was lekker he!? hehehhee!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:41 schreef Beach het volgende:
6, door de buurman
tuurlijk was ze retestrak, dat komt van de spanning.quote:Op donderdag 15 juni 2006 05:39 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Haha, nee hoor... 't was met een toenmalig vriendinnetje.
Ze was nog meer gespannen dan ik was, dus retestrak en ze bloedde als een rund. En om het nog romantischer te maken lag ik tekeer te gaan als een Duracell konijn waardoor zij dus op d'r tong beet (geen tand door de lip, sorry bad memory). Eén voordeel; veel slechter kon het niet worden...![]()
Wat? 18?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:03 schreef Steephh het volgende:
Ja, bijna 18
En dat zal de rest van mijn leven nog wel blijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |