gast, wat is het probleem? Beter laat dan nooit toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
probeer je nu te vertellen dat je op je 18e voor 't eerst hebt gezoend?![]()
huilie! ik was ook nog groen tot een week geleden.. ben 17.. was er gewoon nooit van gekomen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
probeer je nu te vertellen dat je op je 18e voor 't eerst hebt gezoend?![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:19 schreef Ruuub het volgende:
[..]
huilie! ik was ook nog groen tot een week geleden.. ben 17.. was er gewoon nooit van gekomen.
oh en als ik op mijn 13e ontgroent was dan had ik dit ook wel gezegd ja
Als ik het goed begrijp vond dit dus plaats op zondag 2 juli!quote:Op zondag 9 juli 2006 16:56 schreef Borkydude het volgende:
Nee, vorige week op een Italiaans strand bij zonsopgang![]()
Dank u, dank uquote:Op zondag 9 juli 2006 17:43 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp vond dit dus plaats op zondag 2 juli!
Ff lekker ketsen!![]()
In ieder geval, ik heb gezien dat je 15 oktober verjaard en dan 17 jaar oud gaat worden.
Nu ben je dus 16 en 9 maanden.
Dat maakt dus dat je BOVEN het landelijke gemiddelde zit!![]()
Gefeliciteerd man!![]()
De gemiddelde leeftijd waarop een Nederlandse jeugdige de liefde voor het
eerst bedrijft ligt op 17,4 jaar. Dit is dus ongeveer 17 jaar en 5 maanden.
Jij bent er gewoon 8 maanden sneller bij dan gemiddeld!!!![]()
Hulde!!!![]()
Het was maandagnacht trouwensquote:Op zondag 9 juli 2006 17:43 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp vond dit dus plaats op zondag 2 juli!
Ff lekker ketsen!![]()
In ieder geval, ik heb gezien dat je 15 oktober verjaard en dan 17 jaar oud gaat worden.
Nu ben je dus 16 en 9 maanden.
Dat maakt dus dat je BOVEN het landelijke gemiddelde zit!![]()
Gefeliciteerd man!![]()
De gemiddelde leeftijd waarop een Nederlandse jeugdige de liefde voor het
eerst bedrijft ligt op 17,4 jaar. Dit is dus ongeveer 17 jaar en 5 maanden.
Jij bent er gewoon 8 maanden sneller bij dan gemiddeld!!!![]()
Hulde!!!![]()
Iemand heeft je van achteren te pakken gehad? Want je gaat mij niet vertellen dat je op je 10e je slurfje op het moment supreme omhoog kreeg en ook daadwerkelijk iemand kan palenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:16 schreef PsygoN het volgende:
10ewasn't my idea , mja als je jong bent probeer je weleens wat uit
![]()
Objecten tellen niet mee.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:28 schreef PsygoN het volgende:
Nee dat was niet het geval hollander 76 , was ook niet echt bepaald palen![]()
Tuurlijk jongen, droom jij maar lekker verder!quote:Op zondag 9 juli 2006 21:48 schreef PsygoN het volgende:
Nou dat meisje wist dus al heel vroeg van sex af weet ook niet precies hoe dat kwam, en vroeger heb je toch ooit weleens een vriendinnetje gehad waar je thuis ging spelen en ze woonde in dezelfde flat.
Dus van het 1 kwam het ander, klinkt ook heel gek dat er zoiets op wel heel vroege leeftijd is gebeurd. maargoed was ook niet meer dan een aantal keren erin en eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |