Maakt mij zelf niet zoveel uit. Als diegene dat wil, mij best.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:20 schreef Benniben19 het volgende:
*in een poging het topic een boost te geven*
Wat is jullie mening over maagd blijven tot na het huwelijk????
nah zeg het gewoon regelmatig ;pquote:Op zondag 2 juli 2006 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maakt mij zelf niet zoveel uit. Als diegene dat wil, mij best.
Zelf mag het van mij best voor het huwelijk.![]()
Koffiegast, heb jij wat met het woordje boeie?![]()
het is maar een nicknamequote:Op zondag 2 juli 2006 22:46 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik hou niet zo van mensen die geen thee drinken.
PS. Ik haat koffie!![]()
quote:
niet gekust/tongd, de ene vindt kussen andere vind tongen.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:35 schreef Geqxon het volgende:
Groen?
Mja, ik heb ook vrienden die ook nog geen moer meegemaakt hebben, maar om daar nu grapjes over te maken, nee.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:46 schreef BlaineDeMono het volgende:
nog geen kus op de wang van een grietje!![]()
Ja maar ze zijn ook zo hopeloos! Ze zijn helemaal niet lelijk ofzo,quote:Op maandag 3 juli 2006 23:27 schreef kaos- het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook vrienden die ook nog geen moer meegemaakt hebben, maar om daar nu grapjes over te maken, nee.
Waarschijnlijk kunnen ze er zelf niet zo heel veel aan doen. Ze zien er misschien minder aantrekkelijk uit voor vrouwen, hebben misschien niet zo'n vlotte babbel, weten niet hoe ze dames in moeten palmen, of weten gewoon uberhaupt niet eens wat inpalmen is.
Niet dat ik nu zo'n player-boy ben en elke dame probeert te scoren die er lekker uitziet.
Maar je kan het die dudes niet kwalijk nemen, en erom lachen vind ik relatief laag als je het mij vraagt.
Heerlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:06 schreef CannaTime het volgende:
Op m'n 13e had ik al niks te klagen, want toen zoog er al een grietje van 12 aan mijn harde pik. Op m'n 14e mocht ik 'm ook er inhangen, te gruwelijk
En daarna deed je toch je pikkie in een strakke herenreet?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:06 schreef CannaTime het volgende:
Op m'n 13e had ik al niks te klagen, want toen zoog er al een grietje van 12 aan mijn harde pik. Op m'n 14e mocht ik 'm ook er inhangen, te gruwelijk
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:46 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
En daarna deed je toch je pikkie in een strakke herenreet?![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:38 schreef Spec87 het volgende:
18, maagd (2x zelfs) en sinds precies een week dan wel niet meer groen.
Maar ik was dronken, en zij eigenlijk lesbisch, dus ik weet niet of dat telt.![]()
probeer je nu te vertellen dat je op je 18e voor 't eerst hebt gezoend?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:38 schreef Spec87 het volgende:
18, maagd (2x zelfs) en sinds precies een week dan wel niet meer groen.
Maar ik was dronken, en zij eigenlijk lesbisch, dus ik weet niet of dat telt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |