quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:51 schreef Katinkat het volgende:
In de garage; maar wordt zelden gebruikt; zit nu zelfs geen frituurvet in.
Waarom?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
ojah, deze mag eventueel ook wel naar ONZ op 49 geschopt worden. Ik bedenk me namelijl net dat frituren natuurlijk niet als culinair gezien wordt. Wat het echter wel degelijk is!
je kan een frituurman een hele week non stop aan hebben staan zonder dat je huis brand hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:04 schreef deepthroat het volgende:
ik heb geen frietpan, ik ben nl. bang dat ik 'm vergeet uit te zetten na een nachtelijke sessie en dat zodoende de hele hut affikt. als ik er een had zou ik hem op het balkon zetten.
Aw, is ie doodquote:Op zondag 28 mei 2006 03:10 schreef ondeugend het volgende:
Stuk te zijn in een kast in de bijkeuken.
Ja, ik moet al maanden een nieuwe kopen.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aw, is ie dood![]()
![]()
De mijne staat in de schuur en wel zo snel mogelijk na het frituren![]()
Ik doe ook weleens frituren in zo'n grote hapjespan met zonnebloemolie. Zelf verse patat maken, heerlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 03:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja, ik moet al maanden een nieuwe kopen.
Gek genoeg kan ik nog steeds goed zonder dus.
Die dingen zijn ook zo vreselijk onhandig om schoon te maken. Een normaal pannetje kan je tenminste gewoon afwassen.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:32 schreef SHE het volgende:
Ik heb nog nooit een friteuse gehad of gewild...ook ik frituur gewoon in een pan met olie...de bewuste pan bewaar ik gewoon in de kast, zo word je er ook tijdig aan herinnerd dat de olie ververst kan worden.
En ik wissel veel af met diverse soorten olietjes
Ik heb het nut van een frituurpan nooit helemaal begrepen
En nu frituur je zeker in een pan vol olie? En olie is zeker 40 cent per liter?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:19 schreef Biancavia het volgende:
De frituurpan stond op het balkon en nou istie kapot.
Ja.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
En nu frituur je zeker in een pan vol olie? En olie is zeker 40 cent per liter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |