Ben jij even goed bezig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:48 schreef thedude0 het volgende:
ik vind het een heerlijk woord om mee te schelden
Eensch.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:50 schreef ma_jojo het volgende:
En ik erger me aan mensen die voortdurend Maikuuul als avater ende ondertitel gebruiken. Ik gun ze dan nog niet Maikuuul in hun naaste omgeving, maar raak geirriteerd. De persoon Maikuuul heeft toch ook geen meerwaarde ten opzichte van een Tokkie. Gelukkig heeft het er niet zo zeer mee te maken dat er mensen in mijn directe omgeving Maikuuul in hun buurt hebben.
Kanker.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:52 schreef Chriz2k het volgende:
Met kanker schelden is stoer en leuk.
Gaat wel over als je grote mensen hersens krijgtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:52 schreef Chriz2k het volgende:
Kenker daarentegen is erg 2005..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:52 schreef Chriz2k het volgende:
quote:
puike post, ik had ongeveer hetzelfde in gedachten maar dan niet zo uitgebreid!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:50 schreef ma_jojo het volgende:
En ik erger me aan mensen die voortdurend Maikuuul als avater ende ondertitel gebruiken. Ik gun ze dan nog niet Maikuuul in hun naaste omgeving, maar raak geirriteerd. De persoon Maikuuul heeft toch ook geen meerwaarde ten opzichte van een Tokkie. Gelukkig heeft het er niet zo zeer mee te maken dat er mensen in mijn directe omgeving Maikuuul in hun buurt hebben.
Kanker.
da's mij nog nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:56 schreef PRMNS het volgende:
Het valt mij op dat het vaak van die pubertjes zijn die dan kanker gebruiken als bijvoeglijk naamwoord en dan vervolgens zo een beetje stiekem om zich heen kijken met een gevoel van: hehe ik zei kanker, cool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |