Zit er echt significant verschil tussen die verschillende modellen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:22 schreef GiantWorm het volgende:
Echt geweldige uitvinding dit! Eindelijk een speeltje voor de man! Ik heb er zelf meerdere. Er heerst inderdaad een taboe op dat ding. Maar ja, je bent een pionier of je bent het niet. Ik en mijn vrouw hebben 'haar' in ons armen gesloten. Ze vindt het leuk om hem vast te houden zodat ik de Fleshlight kan neuken. Ziet zij ook eens van dichtbij hoe een lul in een 'kut' verdwijnt. Af en toe haalt ze hem d'r uit om Henk wat vochtig te maken. Dan stuurt ze hem weer het gaatje in. Echt geniaal dit ding. De reviews liegen er niet om.
So don't be a pussy, koop er gewoon één!
toen stopte ik met lezenquote:Op zondag 25 november 2007 10:22 schreef lprookie het volgende:
Ik heb ,nadat ik al 3 verschillende andere masturbators had gebuikt die binnen notime kapot gingen omdat ik groot geschapen ben, een fleshlight gekocht en kan je vertellen dat dit apparaat zeer goed werkt en niet kapot gaat. Als je besluit er een te kopen zou ik wel even kijken op de officiele side........
haha, en dan wordt ik op mijn vingers getikt door een admin omdat ik alleen al een link naar mijn online erotiekshop heb in de signature area.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:08 schreef elke_82 het volgende:
Dude! Dit ding moet je wel kopen, dit apparaat is echt wonderbaarlijk, lees deze recentie;
http://www.klara.nl/produ(...)01915/reviews_id/218
Heb niet echt zin om alles opnieuw te tikken, maar echt, echt een aanrader!
idd raar is datquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:33 schreef Kiteless het volgende:
Toch raar he, bij meiden zijn vibrators zo normaal dat je ze zelfs bij een viva-abonnement kado krijgt,
maar als een jongen zoiets doet is ie raar, een pervert, etc...
Stom hoor.
Dude, dan blijf jij toch lekker grimassend met je rechterhand spelen, iedereen blij.quote:Op maandag 17 december 2007 19:24 schreef Wunk het volgende:
Volgens mij zit er echt nog geen enkele objectieve recentie in dit topic, enige wat ik zie zijn salestrollen en deeplinks naar verhalen van salestrollen
't feit dat je pas 3 posts hebt op je account en allemaal in dit topic lijkt 't alsof ik nog gelijk heb ook dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:53 schreef lprookie het volgende:
Net als ik al eerder heb geschreven, de fleshlight is een hele goede vervanger van je rechter of linker hand en ik kan hem aanraden.
...
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 24 december 2007 23:04 schreef longinus het volgende:
Tandpasta is ook lekker als glijmiddel, je weet niet wat je meemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |