wat zijn dat danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:06 schreef Solitarias het volgende:
schoenspanners (duh!)
Schoenspanners idd:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:06 schreef Solitarias het volgende:
schoenspanners (duh!)
Ook dat, als je van hard wc papier houdt.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:53 schreef Ghostbuster het volgende:
En handig als je onderweg een Peri moet doen
Nee meneerquote:Op maandag 29 mei 2006 08:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ook dat, als je van hard wc papier houdt.
Die punten lopen niet omhoog omdat je tenen omhoog staan(quote:Op maandag 29 mei 2006 08:50 schreef WinnarJ het volgende:
maar waarom zou papier in de punt helpenDat weegt toch niets.... dan gaan die punten toch ook omhoog staan lijk me?
En zo'n schoenspanner ga ik zéker halen, ALLEEN denk ik dat die punten vooral omhoog gaan staan tijdens het lopen. Omdat tijdens het lopen mijn tenen ook omhoog komen....!
Als iemand nog tips heeft... hoor ik het GRAAGGGG![]()
(want zie mijn punten van mijn schoenen alweer wat omhoog komen
)
Ik heb er ook last van met mijn Santoni (~¤500) en Edward Green (¤750+) schoenenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:57 schreef Avani het volgende:
Zijn dat niet gewoon goedkope schoenen? No offence, maar dat zie je ook altijd bij puntschoenen die 20 euro zijn. Kwaliteit is gewoon bagger.
en daar zitten altijd, als ik ze niet draag, (goede) schoenspanners in. Dus ik heb geen idee. Het gebeurd altijd wel een beetje heb ik het idee.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:06 schreef Solitarias het volgende:
schoenspanners (duh!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |