abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38235300
Ik heb een soort van schoenen 'probleempje'....

Ik koop graag trendy zomerschoenen en daarbij gaan de punten van de schoenen nadat ik er een paar dagen op gelopen heb altijd omhoog staan. Vorig jaar had ik het ook al.... zag er op het 'laatst' (na paar weken/maanden) écht niet meer uit, net zo'n clowsschoen. En dit jaar beginnen ze wéér merk ik al.

Nu moet ik erbij zeggen dat ik een redelijk 'rare' voet heb.... hoge wreef en mijn tenen staan eigenlijk ook altijd wat omhoog, erg raar....

Maar wat kan ik hier aan doen, heeft iemand hier ervaring mee of zijn er mensen die dit 'probleem' herkennen.... De oplossing is een super stevige schoen natuurlijk, maar dat zijn schoenen die ik ab-so-luuut niet leuk vind....
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:30:38 #2
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_38235647
Ik denk niet dat je dat kunt voorkomen. Je versnelt het natuurlijk wel als je veel op je tenen zit als je bijvoorbeeld op een stoel of bank zit. Dan buig je de teen ook al naar boven. Je zou kunnen proberen dat minder te doen, maar op den duur zul je het probleem toch krijgen. En dan, wat rondere neuzen kopen en minder spitsere...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_38236079
miss steunzool kopen of die punten verstevigen of terug laten zetten door de schoenmaker
Haleloeja
pi_38236545
Heb wel eens gehoord dat als je er wc-papier in stopt, dat ze dan niet omhoog gaan staan. Maar of het waar is??
pi_38236592
Zijn dat niet gewoon goedkope schoenen? No offence, maar dat zie je ook altijd bij puntschoenen die 20 euro zijn. Kwaliteit is gewoon bagger.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_38237085
Prop papier in de neus stoppen..

Of gewoon schoenen kopen met een iets mindere punt, of geen punt
pi_38239070
schoenspanners (duh!)
pi_38239295
Volgens mij heb je daar van die speciale dingetjes voor die je in de punt kunt stoppen, en anders gewoon papier ofzo?
pi_38245268
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 18:06 schreef Solitarias het volgende:
schoenspanners (duh!)
wat zijn dat dan En @ TS: anders gewoon papier
Haleloeja
pi_38245323
quote:
schoenspanners (duh!)
Schoenspanners idd:

Dit soort dingen dus.
pi_38324262
maar waarom zou papier in de punt helpen Dat weegt toch niets.... dan gaan die punten toch ook omhoog staan lijk me?

En zo'n schoenspanner ga ik zéker halen, ALLEEN denk ik dat die punten vooral omhoog gaan staan tijdens het lopen. Omdat tijdens het lopen mijn tenen ook omhoog komen....!

Als iemand nog tips heeft... hoor ik het GRAAGGGG (want zie mijn punten van mijn schoenen alweer wat omhoog komen )
  maandag 29 mei 2006 @ 08:53:12 #12
101884 PeRi
Allons-y!
pi_38324290
Wat papier in de punt stoppen helpt zeker weten wel! En het is niet altijd bij goedkope schoenen, ik heb enkele goedkope en dure schoenen liggen, waar bij sommige de punten van omhoog gaan staan. Ik duw dan ook tegenwoordig als ik weer een schoen koop, die een beetje al in een punt loopt, wat wcpapier goed in de punt, dat het helemaal dicht zit. Werkt als een tiet, nooit meer last gehad.
Whatever I want.
pi_38324300
En handig als je onderweg een Peri moet doen
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 29 mei 2006 @ 08:54:59 #14
101884 PeRi
Allons-y!
pi_38324317
quote:
Op maandag 29 mei 2006 08:53 schreef Ghostbuster het volgende:
En handig als je onderweg een Peri moet doen
Ook dat, als je van hard wc papier houdt.
Whatever I want.
pi_38324389
quote:
Op maandag 29 mei 2006 08:54 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ook dat, als je van hard wc papier houdt.
Nee meneer
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_38324593
quote:
Op maandag 29 mei 2006 08:50 schreef WinnarJ het volgende:
maar waarom zou papier in de punt helpen Dat weegt toch niets.... dan gaan die punten toch ook omhoog staan lijk me?

En zo'n schoenspanner ga ik zéker halen, ALLEEN denk ik dat die punten vooral omhoog gaan staan tijdens het lopen. Omdat tijdens het lopen mijn tenen ook omhoog komen....!

Als iemand nog tips heeft... hoor ik het GRAAGGGG (want zie mijn punten van mijn schoenen alweer wat omhoog komen )
Die punten lopen niet omhoog omdat je tenen omhoog staan( ) maar omdat er ruimte in die punt zit, daarom helpt papier dus wel
pi_38327617
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:57 schreef Avani het volgende:
Zijn dat niet gewoon goedkope schoenen? No offence, maar dat zie je ook altijd bij puntschoenen die 20 euro zijn. Kwaliteit is gewoon bagger.
Ik heb er ook last van met mijn Santoni (~¤500) en Edward Green (¤750+) schoenen
quote:
schoenspanners (duh!)
en daar zitten altijd, als ik ze niet draag, (goede) schoenspanners in. Dus ik heb geen idee. Het gebeurd altijd wel een beetje heb ik het idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')