Van mij welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:14 schreef booo het volgende:
[..]
Precies. Van mij hoeft Michael niet persee iets met de zuster aan te leggen.![]()
Ja, maar dan moet hij daar doorheen zwemmen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende: hoop ik maar voor ze dat die buis idd erg lang is![]()
D'r was inderdaad niks mis met die scenes neequote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:05 schreef Augustina het volgende:
Ik vond het wel leuk Scofield in zn onderbroek te aanschouwen eigenlijk.![]()
Ik kan het me ergens ook niet voorstellen dat er zo'n suffe fout in PB zit. Maar de verklaring vind ik nog steeds niet (zijtunnel)sluitend.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
En dat met die buis en dat water was me helemaal niet opgevallen...maar idd, met al die (best goed onderbouwde) wetenschap in de serie, hoop ik maar voor ze dat die buis idd erg lang is![]()
Maar de tunnel kan toch ook gedeeltelijk onder water gelopen zijn? Wij hebben toch niet heel die tunnel gezien?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het me ergens ook niet voorstellen dat er zo'n suffe fout in PB zit. Maar de verklaring vind ik nog steeds niet (zijtunnel)sluitend.
Ik heb er even de proef op de theepot genomen.
De zijtunnel komt onderaan de tunnel uit. Als ik mijn theepot vul, dan gaat het water bij de opening direct de tuit in. Het water levelt, maar omdat de tuit langer is dan de pot, is het laatste deel van de tuit watervrij.
Doortrekkend naar PB betekent dat dus dat de zijtunnel voor een groot deel onder water moet zijn gelopen.
Of zie ik iets enorm over het hoofd?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:52 schreef magnifor het volgende:
Ja mensen. Ik weet het. Heb keer op keer gezegd dat ik de serie op tv blijf volgen. Maar ik had geen rekening gehouden met een zomerstop. Om eerlijk te zijn heb ik geen zin om 3 maanden te wachten op episode 15 dus heb ik besloten om de hele reeks dvd's te lenen en elke week 1 dvd (4 afleveringen) te kijken.
Maar als er geen zomperstop was geweest dan had ik alle afleveringen gewoon op tv gekeken. Kut RTL5....
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:24 schreef Soul79 het volgende:
Dat met die buis en dat water kan niet volgens mij. Het leek net alsof het zo ging:
[afbeelding]
En volgens de wet van de communicerende vaten (geloof ik) had het zo gemoeten:
[afbeelding]
Het water moet immers gelijk staan. Maar misschien gebeurde het ook wel zo, dat was niet echt goed te zien.
Klopt, maar er was niks in beeld over de lengte van die schuine pijp?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:24 schreef Soul79 het volgende:
Het water moet immers gelijk staan. Maar misschien gebeurde het ook wel zo, dat was niet echt goed te zien.
Nee, dat klopt voor zover ik me kan herinneren. Maar het leek in elk geval alsof hij niet erg lang was en niet echt steil, terwijl ten minste het een of het ander het geval geweest moet zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Klopt, maar er was niks in beeld over de lengte van die schuine pijp?
Leek ie niet lang? Weet je nog hoelang het duurde voordat die knoop op de bodem viel? Wel een aantal seconden. Lang genoeg dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:20 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt voor zover ik me kan herinneren. Maar het leek in elk geval alsof hij niet erg lang was en niet echt steil, terwijl ten minste het een of het ander het geval geweest moet zijn.
KLopt wel wat je zegtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:24 schreef Soul79 het volgende:
Dat met die buis en dat water kan niet volgens mij. Het leek net alsof het zo ging:
[afbeelding]
En volgens de wet van de communicerende vaten (geloof ik) had het zo gemoeten:
[afbeelding]
Edit: helaas laat Picserver me in de steek, had met hele mooie paint plaatjes een situatieschets gemaakt![]()
k vind em tegenvallen. Ik wilde eens wat duidelijkheid.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:36 schreef VoreG het volgende:
Toffe aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |