Idd, zo dom, daar waren genoeg andere manieren voorquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:34 schreef woeeiiii het volgende:
Lompe actie idd van Lincoln, waarom gelijk slaan, vertel dan gewoon een mop ofzo, zeg iets over z'n horloge, dan krijg je een reactie als, he weet jij er meer van dan? Dan zeg je nee het viel me opeens op dat je m niet droeg ofzo
Gezien de plas bloed die al uit zijn nek vloeide denk ik toch dat hij wel dood gaat hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef magnifor het volgende:
Overigens weet ik niet of Abruzzi dood gaat. Klasgenoot die de serie al gezien heeft wil nog niets zeggen.
Maar persoonlijk denk ik dat Abruzzi dood gaat. Maarja, dan heb je als nog Tweener die mee wil. En het is nog de vraag of hij zijn mond houd.
Dat zou betekenen dat ze daarmee weggeven hoe het verhaal loopt, en ten 1e doen ze dat volgens mij nooit op die manier, bij reclame ingaan op het verloop van serie zelf;quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:59 schreef boneyard het volgende:
[..]
volgens mij (op basis van de beelden en opmerkingen in de rtl5 trailers) gaat dat over het ontsnappen opzich, volgende week gaan ze het proberen zo te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Think outside the box*
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:37 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Dat zou betekenen dat ze daarmee weggeven hoe het verhaal loopt, en ten 1e doen ze dat volgens mij nooit op die manier, bij reclame ingaan op het verloop van serie zelf;ze maken die opmerkingen op basis van wat je ook in de trailer ziet. net zoals als michael nu dus in het stukje over volgende week zei dat ze zouden gaan. dat verwerken ze dan weer in hun eigen extra teksten, dat dat dan uiteindelijk niet gebeurt is niet echt iets wat ze uitmaakt denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die opmerking over dat het de laatste aflevering van dit seizoen zou is was wel wat raar. maar misschien bedoelen ze het nederlandse seizoen ofzo
dat t-bag niet mee zou gaan is dus niet wat er gebeurde, ondanks dat dat de spoiler was die bepaalde mensen gezien dachten te hebben volgens mij.
en je moet toch echt eens ophouden met je kennis over de rest van serie te gebruiken, ook al staat het tussen spoiler tags, volledig loze manier om discussies te voeren als je al weet wat er gebeurt en dat dan ook maar zegt.
Ik zag na een paar keer kijken het hoofd van Jezus, zoals hij aan het kruis hing.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Neej, die priester ging ernaar kijken maar hij zag niets. Abruzzi ziet dus dingen die er niet zijn![]()
Je bent niet gelijk dood als je nek opengecut word hoor, als ze optijd zijn kan je best overlevenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:13 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Gezien de plas bloed die al uit zijn nek vloeide denk ik toch dat hij wel dood gaat hoor.
Bovendien zal die pedo toch geen half werk verrichten.
APk let ook is opquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag na een paar keer kijken het hoofd van Jezus, zoals hij aan het kruis hing.
En dat doen we hier niet!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
Video net pas bekeken.
Blijft rete-spannend als je althans niet verleid wordt om verdere afleveringen al te bekijken.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
Is opzich leuk bedacht![]()
Maar ik denk dat Abruzzi het niet haalt...en wat te denken van de beelden van Scofield die aan het verdrinken is. Waar de neuk verdrink je in een gevangenis? Dus die komt in een meer terecht buiten de jail..
Die liep schuin af, en een schuin aflopende tunnel word dan niet gevuld volgens mij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:56 schreef Copycat het volgende:
Misschien heb ik iets gemist (of ben ik te blonT), maar hoe kon het dat het water in die 'put' niet door de tunnel van waaruit Scofield kwam vol water stroomde?
Omdat het hoger lag. En water stroomt nu eenmaal niet naar boven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:56 schreef Copycat het volgende:
Misschien heb ik iets gemist (of ben ik te blonT), maar hoe kon het dat het water in die 'put' niet door de tunnel van waaruit Scofield kwam vol water stroomde?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Die liep schuin af, en een schuin aflopende tunnel word dan niet gevuld volgens mij.
Ik ga voor de schuinere optiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:59 schreef Augustina het volgende:
Omdat het hoger lag. En water stroomt nu eenmaal niet naar boven.![]()
Dit was aflevering 12 toch? Iig behoorlijk balen en dom dat ze nu ook in NL een zomerstop doen. Daar ga ik niet op wachten. Dan maar downloaden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:33 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |