Torrent heb ik al. Alleen weet niet hoe ik hem moet downloaden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:48 schreef magnifor het volgende:
usenet, torrent.
Ja okay, maar juist omdat Sucre eigenlijk 'onschuldig' is, geen echt belangrijk aandeel/bijdrage heeft buiten de nor, is het een ideaal slachtoffer.quote:
Voor het grootste gedeelte mee eenschquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE denkt dat Sucre de pineut is.
Sucre is de ideale kandidaat. Hij heeft niks speciaals, is uitgekozen door Michael, en is eigenlijk gewoon een onschuldige deelnemer.
De anderen zijn cruciaal voor de serie, of hebben hun eigen speciale inbreng.
Ik vind echter dat T-bag of C-note af mogen vallen. C-note is gewoon niks, en T-bag gun ik het niet om vrij te komen.
Weet niet, maar het zou wel een beetje lullig zijn als hij zijn celmaat links zou laten liggen. Dankzij Sucre heeft Scofield die gat in zijn cel kunnen graven.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:25 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja okay, maar juist omdat Sucre eigenlijk 'onschuldig' is, geen echt belangrijk aandeel/bijdrage heeft buiten de nor, is het een ideaal slachtoffer.
euh ja....zou ik kunnen doen, als ik dat kan, weet niet waar ik moet zoeken...noem me maar een n00b, maakt mij niet uit, ik kijk gewoon de afleveringen en blijf het spannend vinden... ook goed toch??quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:32 schreef magnifor het volgende:
[..]
Download de afleveringen dan gewoon?
t-bag is de master. ook 1 van de weinige goeie acteurs in deze serie. zonder t-bag had ik prisonbreak niet eens gekekenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Na de hele discussie over T-bag en gehate personen gelezen te hebben, quote ik mezelf nog maar even:
[..]
Dus...![]()
Ik denk ook niet dat Sucre niet mee mag, maar dat ie voortijdig het loodje legt of anderszins verhinderd is om mee te gaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:06 schreef magnifor het volgende:
[..]
Weet niet, maar het zou wel een beetje lullig zijn als hij zijn celmaat links zou laten liggen. Dankzij Sucre heeft Scofield die gat in zijn cel kunnen graven.
Ik volg de serie ook gewoon op tv hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:39 schreef Susie het volgende:
[..]
euh ja....zou ik kunnen doen, als ik dat kan, weet niet waar ik moet zoeken...noem me maar een n00b, maakt mij niet uit, ik kijk gewoon de afleveringen en blijf het spannend vinden... ook goed toch??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |