quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:48 schreef pea4fun het volgende:
[..] vind ik het een beetje doorsnee plaatjes.
Ja of detailplaatjes ofzo...dit is zo gewoon....trein..quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb mijn best gedaan om er een beetje een fotografisch interessant iets van te maken
Maar goed...eerste keer treinen op een station fotograferen en zo
Misschien had ik me meer moeten concentreren op de mensen
U gaat door voor de vaatwasserquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:09 schreef RonaldV het volgende:
En ik heb vanavond bij het nieuws geleerd dat dit een zgn Blokkendoos is.
Kijk...je kan het welquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Mevrouw wil detailplaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alstu
Treinen fotograferen is zeker lastigquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:09 schreef Duvel het volgende:
Treinen fotograferen kan nog best lastig zijn naar het schijnt, er zijn zelfs sites met speciale "treinfotoregels". Maar als je een artistiek plaatje wilt maken, moet je die vooral negeren.
Uiteraard heb je geen verstand van treinenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kijk...je kan het weldit vind ik eigenlijk allemaal betere foto's als die uit de OP, kan een kwestie van smaak zijn natuurlijk, of gewoon dat ik geen verstand heb van treinen.
Daarom kun je soms ook beter op het andere perron staan!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Treinen fotograferen is zeker lastigZeker als je tig van die fotografen om je heen weg moet slaan en allemaal van die lastige mensen op de perrons lopen en voor je beeld gaan staan
Meerijden zijn we al snel vanaf gestaptquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daarom kun je soms ook beter op het andere perron staan!![]()
Ja, en als je dan eens een foto post die je zelf mooi vindt, dan wordt hij al snel bestempeld als 'baggerplaat', omdat de trein een meter te ver door een bovenleidingsportaal heen is of zo...quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:09 schreef Duvel het volgende:
Treinen fotograferen kan nog best lastig zijn naar het schijnt, er zijn zelfs sites met speciale "treinfotoregels". Maar als je een artistiek plaatje wilt maken, moet je die vooral negeren.
Ja, dat ja. Wat een treinhobbyist mooi vindt, hoeft nog niet aan te sluiten bij jouw beeld. Dus: negeren als het je niet specifiek om het inlikken bij de hobbyisten te doen is.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en als je dan eens een foto post die je zelf mooi vindt, dan wordt hij al snel bestempeld als 'baggerplaat', omdat de trein een meter te ver door een bovenleidingsportaal heen is of zo...
Ach, ik vind treinen vaak wel interessante objecten. Maar ik pas mijn eigen regels er wel op toe om te bepalen of een foto mooi is of niet. Uiteindelijk komt het altijd neer op persoonlijke smaak, en die is niet in algemene regels te vervatten!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat ja. Wat een treinhobbyist mooi vindt, hoeft nog niet aan te sluiten bij jouw beeld. Dus: negeren als het je niet specifiek om het inlikken bij de hobbyisten te doen is.
Checkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik vind treinen vaak wel interessante objecten. Maar ik pas mijn eigen regels er wel op toe om te bepalen of een foto mooi is of niet. Uiteindelijk komt het altijd neer op persoonlijke smaak, en die is niet in algemene regels te vervatten!
Thnxquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:31 schreef Ringo het volgende:
Van je eerste serie vind ik vooral #2 erg mooi. Bijna dreigend, die locomotief, en die rails die zo naar je toe komen kronkelen, supergaaf geschoten. Mooie vlakverdeling, scherp, juiste diepte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |