abonnement Unibet Coolblue
pi_38680167
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:46 schreef Spatel het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom ik het gevoel heb, maar zodra een band een setlist speelt die ze x jaar geleden ook al konden spelen, bekruipt mij het gevoel dat ze er mee moeten kappen.
Ik vond het een erg gaaf concert.
Voor programma vond ik helemaal niets.
Maar Metallica was uitstekend.
Heb me dan ook goed vermaakt.

Foto's

[ Bericht 15% gewijzigd door deliberator op 09-06-2006 01:23:42 ]
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:37:12 #277
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_38680445
Ik moest werken dus heb er weinig van mee gekregen. In mijn pauzes kon ik af en toe even de zaal in glippen maar dat was niet genoeg om er een indruk van te krijgen.
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:39:55 #278
102746 Kreuz
Mmm.. Lekkâh
pi_38680485
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:46 schreef Spatel het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom ik het gevoel heb, maar zodra een band een setlist speelt die ze x jaar geleden ook al konden spelen, bekruipt mij het gevoel dat ze er mee moeten kappen.
Het heet niet voor niks Escape from the Studio tour hè.
Dat nieuwe nummer is vrij matig, maar de rest was klasse.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:48:48 #279
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_38680619
Dat was me weer een gaaf avondje.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 02:05:46 #280
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_38680867
Op het tankstation de nodige reviews gehoord van Metallica-gangers.. en ik geloof dat ik blij ben dat ik voor Tool heb gekozen vanavond
Seriously!?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 02:13:47 #281
56129 mrDarksand
Don't ever judge me!
pi_38680971
Ook net weer thuis, was inderdaad weer geweldig.
Fuck me, I'm all out of enemies
pi_38680973
Goede avond gehad, lekker concert weer. Motorbreath was als opener alleen een misser, t is geen lekkere binnenkomer. (vind ik dan)
Verder wist iedereen eigenlijk al dat MOP helemaal gespeeld zou worden. Maar dit was prima, dat hele album is van begin tot eind goed, dus 8 nummers lang goede muziek. Wel erg jammer dat er niet 1 RTL-nummer is gespeeld, tegenover 5 (!!!) Black Album songs. De verhouding had wat betreft 2 RTL en 3 BA-nummers of andersom geweest mogen zijn voor mij.
Dat nieuwe nummer is echt complete bagger, zoals ik eerder al vermeldde. Te langdradig, te monotoon, te weinig climax. De bass van Trujillo stond daarbij ook veel te hard. Hij had beter even weg kunnen blijven bij dat nummer toen ie de verkeerde bass omhad bij het begin van dat nummer.
Maar goed, Metallica is en blijft een boeiend avondje mee bleren. Volgens mij was Ulrich weer zo strak als een banaan, als je zijn blik in z'n ogen zag. Hehe.

Op de heenweg werden we trouwens naar een transferium met een pendelbus gedirigeerd. Ik heb op de parkeerplaats toen mooi rechtsomkeerd gedraaid en naar het stadion gereden. Daar was nog zat parkeerplek. Beter dan 5 kilometer in een overvolle pendelbus in de file naar het stadion staan.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_38681214
Trivium en die andere bands klonken klote, ik verstond haast niks van de zang, hoorde alleen maar bas. Gelukkig klonk metallica stukken beter!

Ik heb genoten, en morgen ben ik schoor
pi_38681233
Zo ik ben ook thuis. Ondanks de NS

Gelukkig heeft 1 van de vrienden waar ik mee was nog via-via een lift kunnen regelen naar huis, maar ik gok dat er nog steeds een paar honderd man op Arnhem centraal vastzitten. Succes jongens, ik ben thuis

Concert was oké, nieuwe nummer was ruk. Ik ben naar bed
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_38681332


James kust Kirk
  vrijdag 9 juni 2006 @ 03:08:09 #286
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_38681360
Stond flink stuk naar rechts tegen het voorste hek (klote ingang L ging later open dan ingang E), en heb dus bijna alle solo's gemist.
Voor de rest was het echt gewoon te onwijs gaaf.
Heb er van genoten en ook het voorprogramma was, afgezien van de zwakke geluidskwaliteit, stak en netjes.

Aan het eind speelden ze die die my darling en daarbij zongen gasten van Avenged Sevenfold en Trivium mee .

Heerlijke avond gehad, en een tourshirt gekocht
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 03:12:37 #287
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_38681383
Zo ik ben ook net thuis. Het geluid was vooraan echt bagger. Godverdomme die bas, man. Robert had thuis mogen blijven van mij. Het was niet fijn meer. Daarbij had ik ook nog hoofdpijn en was ik moe van het lange wachten . Maar het was wel koel hoor, daar niet van. Damage Inc . Meer justice en lightning had ook wel gemogen.

Avenged Sevenfold en Bullet waren zoals verwacht diep triest. De drums van Avenged waren pijnlijk, Bullet zoog en was ook redelijk onverstaanbaar, en Trivium... Trivium was een brei onverstaanbaar geluid. Metalconcerten moeten echt wat zachter.

Er kwam trouwens nog een treintje, voor de laatkomers.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  vrijdag 9 juni 2006 @ 03:12:43 #288
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_38681384
vond het leuk, geluid van de voorprogramma bands was erg slecht, dit vond ik jammer want ik had hier wel wat meer verwachtingen van..
Metallica vond ik super, 1e keer dat ik ze live zag.. viel niks tegen
nu slapen, doeg
pi_38681402
quote:
[b]Op vrijdag 9 juni 2006 03:12 schreef

[knip]

Er kwam trouwens nog een treintje, voor de laatkomers.
daar zat ik in... gelukkig... de volgende keer ga ik mooi met de auto naar het gelredome. Wat was het openbaarvervoer terug kut he
  vrijdag 9 juni 2006 @ 03:24:11 #290
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_38681437
Auw.. m'n oren... De bas van Robert stond echt veeeeel te hard... Bijna 4 uur na het einde zit ik hier nog steeds met een piep in m'n oor! Ook jammer dat Kirk niet helemaal z'n dag had, bij veel solo's ging ie vrij hard de fout in. Vooral bij Orion ging er echt het een en ander mis

Maar buiten dat, het concert was super!

Oja, Lars vertelde na afloop ook nog dat er volgend jaar weer een bezoekje aan NL wordt gebracht... Hopelijk ditmaal in de Amsterdam Arena ofzo, dan hoef ik niet zo ver te rijden
  vrijdag 9 juni 2006 @ 03:25:25 #291
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_38681446
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 03:16 schreef sociologist het volgende:

[..]

daar zat ik in... gelukkig... de volgende keer ga ik mooi met de auto naar het gelredome. Wat was het openbaarvervoer terug kut he
Whehe ik zag het ja, ik liep nog langs de bushaltes toen ik richting m'n auto liep... Daar stond bijna nog meer volk op de bus te wachten dan dat er totaal op het veld stond

Toch was het best druk op de weg, het duurde bijna een uur voordat we eindelijk op de snelweg zaten
pi_38681478
Zo ik ben net thuis ik vond het super
pi_38681779
zo ik ben ook eindelijk is thuis. Kut NS met die trage stoptreinen
Support-Acts waren echt zwaar bagger. De bass en bassdrum stonden echt veel te hard wat behoorlijk pijn aan m'n oren deed.
In 2 concerten tijd weten ze ook gewoon 5 Bagger support-acts mee te nemen.
Alhoewel Trivium wel cool was, je verstond er alleen geen flikker van.
Denondanks wel een gaaf en gezellig concert
pi_38681949
Ik heb voornamelijk bij de spelerstunnel gezeten, vooraan vond ik dat ik 't niet zo goed hoorde en zag. De bas van Robert vond ik wel mee vallen, ik kan niet zeggen dat ik 'm te hard vond staan. Wel viel 't me op dat Lars niet echt z'n dag had. Bij een aantal nummers weet ik niet wat ie aan 't doen was, maar het klonk niet strak.
Kan Robert trouwens niet een zweetband om z'n voorhoofd doen zodat ie niet de hele tijd hoeft te kijken alsof ie moet poepen?

Die gasten van Avenged Sevenfold waren trouwens gigantisch lam en een beetje omhoog gevallen. De kleedkamer was echt een enorme chaos, ze bleven heel lang rondhangen (letterlijk en figuurlijk), etc....
pi_38682156






pi_38684052
Metallica was weer superwreed. Ik vond het echt strak dat ze Masters geheel speelde. Daar zaten zeker een aantal nummers tussen die ik een tijd niet live had gezien.
Ik stond vrij vooraan links, en als ik ff moest pissen kwam ik dus ook wat verder in de zaal. En het viel me op dat het geluid daar een stuk beter was, eigenlijk uitzonderlijk goed. Vrienden van me die kwamen afentoe ff bij het pleps kijken en die vertelde dat het geluid in de pit nog meer door de bas geterroriseerd werd.

Ik heb ze een keer of 7 gezien in de afgelopen 15 jaar en dit concert was wat mij betreft wel een van de betere. Als Metallica komt weet je wat je krijgt, 2 uur lang metal klassiekers. Ga je liever spacen bij Tool? More power to you, maar fuck wat was Damage inc vet!

o, en wat een gare lokatie is het geldredome. 3 uur over gedaan heen, ik hoop echt dat ze weer richting de ArenA komen. Alhoewel dat weer kut is als je op de tribune zit, maar dat is niet mijn probleem

[ Bericht 22% gewijzigd door Sam_Raimi op 09-06-2006 09:47:57 (ff locatie afzeiken.) ]
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:47:11 #297
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_38684191
Erg fijn concert, top avond gehad.

Voorprogramma was echt lachwekkend idd - ik waande me in een jaren 80 time warp. Daarna werd duidelijk dat de sound van metalica dus wel de tand des tijd door staan heeft

Jammer genoeg op 2 minuutjes de directe trein naar amsterdam gemist, waardoor we dus ongeveer 3 uur over de terugreis hebben gedaan
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_38684671
Ik hoop dat A7X, BFMV en Trivium het concert van metallica ook hebben gekeken.
En ik hoop dat ze daar dan van hebben geleerd, want het voor programma was echt bagger.
Maar Metallica
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:07:19 #299
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_38684733
Wat een suf baardje heeft James
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:09:20 #300
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_38684791
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:07 schreef Mark het volgende:
Wat een suf baardje heeft James
En een ontzettende ouwe kop gekregen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')