abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38201959
Dat je Idols niet nodig blijkt te hebben om iets te (gaan) bereiken in de muziekbusiness blijkt uit het berichtje dat ik tegenkwam op muziek.blogo:

Beyonce is maar een van de voorbeelden van 15-jarig Nederlands zangtalent Nikki, die gaat samenwerken met een zeer bekende Belgische producer, eerder verantwoordelijk voor het succes van o.a 2-Unlimited, C.B. Milton en meer recent Kate Ryan en no. 2 Idol 2003 Jim. Na het horen van haar oude demo had hij haar uitgenodigd in zijn studio in Belgie en na het opnemen van een aantal nieuwe demo's was hij ervan overtuigd dat hij een nieuwe ster gevonden had. Binnenkort wordt het samenwerkings-en managementcontract getekend.

Kijk, zo kan het dus ook. voor dit meisje, ik hoop dat ze ver komt!!
pi_38202754
joh, alsof er voor idols nooit sterren waren ofzo
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:48:09 #3
93593 GLO
miles to go before i sleep
pi_38202824
Ja natuurlijk kan het zo ook. Net zoals het ook kan door jarenlang met je bandje langs het clubcircuit te trekken, of door mee te doen aan de Grote Prijs, om 's wat uitersten te noemen. Wat ik maar zeggen wil: er zijn tientallen manieren om iets te bereiken in de muziek, what is your point?

Non-topic dus
how come wrong numbers are never busy?
pi_38203556
Net alsof de 'Idols' sterren zijn.

Dat was ook maar heel even.
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:10:09 #5
27929 piere
doe mij maar bier
pi_38203599
daar heb je lang over moeten doen om achter te komen....
fok you ja!
pi_38203700
Jim
pi_38204912
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:48 schreef GLO het volgende:
Ja natuurlijk kan het zo ook. Net zoals het ook kan door jarenlang met je bandje langs het clubcircuit te trekken, of door mee te doen aan de Grote Prijs, om 's wat uitersten te noemen. Wat ik maar zeggen wil: er zijn tientallen manieren om iets te bereiken in de muziek, what is your point?

Non-topic dus
zo bijzonder is dat idd niet, ik zal dit topic daarom ook maar sluiten. De reacties erop zijn ook niet erg zinnig te noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')