Om daarna snel weer haar eigen lens terug te vragen omdat ze "Last van haar armen begon te krijgen"...quote:Op zondag 28 mei 2006 23:49 schreef diedrick het volgende:
en wie viel er bijna voorover van compensatie?![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 mei 2006 23:49 schreef diedrick het volgende:
en wie viel er bijna voorover van compensatie?![]()
[afbeelding]
Overdrijven is ook een vak hoor...ik weeg meer als 4 kilo hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 09:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Om daarna snel weer haar eigen lens terug te vragen omdat ze "Last van haar armen begon te krijgen"...Die Lens is qua gewicht een 1/4 Pea.
![]()
![]()
Jezus, ik wordt oud, ik krijg kraaiepootjes, tijd voor de botox!quote:Op maandag 29 mei 2006 16:06 schreef pea4fun het volgende:
Als je net hoort dat je een nieuwe lens krijgt kijk je zo
[afbeelding]
Laura dacht dat BB een detective wasquote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef PoseidonVS het volgende:
Wie heeft de langste?
[afbeelding]
hihi
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:50 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Laura dacht dat BB een detective was. Man met hoed en camera!
Dat zijn lachrimpeltjes, bij mij lopen ze vanaf mijn kin tot mijn wenkbrauwen ongeveerquote:Op maandag 29 mei 2006 18:31 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Jezus, ik wordt oud, ik krijg kraaiepootjes, tijd voor de botox!
Goh, eigenlijk sta ik hier best goed opquote:Op maandag 29 mei 2006 17:21 schreef cyberrobin het volgende:
[afbeelding]
Pea! Jammer van de groenige kleuren.. kutparaplu
Je had er toch ook nog een van mij gemaakt? mag 'k die?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Goh, eigenlijk sta ik hier best goed op
gaan we kwartetten?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:29 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Je had er toch ook nog een van mij gemaakt? mag 'k die?
Ik was nog met de kindertjesfoto's bezig...maar daar hoor jij ook nog wel een beetje bijquote:Op maandag 29 mei 2006 20:29 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Je had er toch ook nog een van mij gemaakt? mag 'k die?
That's mequote:Op maandag 29 mei 2006 17:29 schreef cyberrobin het volgende:
[afbeelding]
PdH (toch?) test z'n macro lens op Marjo..
Je kwam zo eng dichtbijquote:Op maandag 29 mei 2006 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
That's meJammer dat Marjo niet bleef staan
Ik ben niet engquote:
Stuur hem maar naar m'n mail in mn profiel! als je die van jou nog in het groot wilt moet je het zeggen!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:54 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
Alsjeblieftals je de grote wil stuur ik hem wel per mail
Wel als je neusharen wil macro-enquote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben niet engEn zeker niet als ik dichtbij sta
Ik wilde alleen Marjo's oog maar hebbenquote:
U zegt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |