Maar meer als gimmick dan echt spel ofzo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat Wii Sports zoals het nu is rond de $20-$30 zal zijn.
Een budgetspel a la Brain Training, om non-gamers aan te trekken denk ik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef EricG het volgende:
[..]
Maar meer als gimmick dan echt spel ofzo?
Dat denk ik ook. Liet gisteren toevallig iemand de filmpjes op IGN zien van Wii Sports.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat kom ik arrogant over als ik me posts lees in de eerste revolution topics.
[..]
Een budgetspel a la Brain Training, om non-gamers aan te trekken denk ik.
Dat........woord........gimmick.........quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef EricG het volgende:
[..]
Maar meer als gimmick dan echt spel ofzo?
Ha ha 'grapjas', we worden idd genaaid maar niet zoals jij t omschrijft.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
"A similar low price in Europe"
Haha. Grapjassen. Sinds wanneer wordt $250 netjes omgerekend naar ¤200? Let maar op, dat ding gaat hier voor omgerekend $318 over de toonbank. Er komt weer wat nieuws, dus Europeanen kunnen weer lekker van achteren genomen worden. Heerlijk, die machteloosheid.
Hmm..quote:
Believe.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmm..
N..E..E..
Duidelijk?
Er is totaal geen reden toe om de Wii voor 250 euro de toonbank over te laten gaan, net als er geen reden toe is om hem voor 150 euro te verkopen. 200 euro.
My guess:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:39 schreef moomoo het volgende:
199 kerel. 199.
Dat doe ik toch ook?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
maar het dollarteken wordt gewoon veranderd in een euro teken.
219¤quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:01 schreef Hellrazor het volgende:
wat kosste de cube bij de launch in nl ?
Ja en? Dat is met alles zo. Leer ermee levenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Bah, ik kots op jullie. Sinds de geschiedenis van spellen worden wij hard genaaid. Wanneer leren jullie er nou eens van? De prijs wordt niet gebaseerd op de yen, maar het dollarteken wordt gewoon veranderd in een euro teken.
In Nederland komt er ook nog eens 19% btw bij hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Bah, ik kots op jullie. Sinds de geschiedenis van spellen worden wij hard genaaid. Wanneer leren jullie er nou eens van? De prijs wordt niet gebaseerd op de yen, maar het dollarteken wordt gewoon veranderd in een euro teken.
Ach genaaid, we hebben hier gewoon meer kwaliteitseisen die geld kosten en verder is de Europese markt gewoon niet zo groot als de Japanse en Amerikaanse. Beetje onze eigen schuld met dat copieren enzo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Gimmick gimmick gimmick gimmick gimmick gimmickquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat........woord........gimmick.........
kan.............'t...........niet..........meer.........horen...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:17 schreef EricG het volgende:
[..]
Gimmick gimmick gimmick gimmick gimmick gimmick
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:47 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat deed ik ook in een digitale geluidsuitgang.. (5.1)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |