Laat ik ff 1 ding rechtzetten nog.. De sites zoals ze nu bestaan zijn NIET van mijn hand..quote:
Owja die afspraak waar ik niks over mocht zeggen hier op fok he ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Camickaeze het volgende:
Heeeele vette TVP
Ik heb gisteren een afspraak met ze gehad.. Ik ga hun website ontwerpen en ik speel maandag mee in hun clip! Ze staan onder contract bij Universal en bij Tjeerd Oosterhuis.. Dit gaat dé zomerhit van 2006 worden..
Singel is overigens vandaag klaar en word me morgen toegestuurd..
*word nu écht knetterberoemd... Handtekeningen op bestelling!
ja dat vond ik dus ook al neukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:39 schreef TommyGun het volgende:
OMG moet ik die kankersite in IE openen
Fun though![]()
Oh, ik dacht alquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:39 schreef TommyGun het volgende:
OMG moet ik die kankersite in IE openen
Fun though![]()
Heb je al een update?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Camickaeze het volgende:
Heeeele vette TVP
Ik heb gisteren een afspraak met ze gehad.. Ik ga hun website ontwerpen en ik speel maandag mee in hun clip! Ze staan onder contract bij Universal en bij Tjeerd Oosterhuis.. Dit gaat dé zomerhit van 2006 worden..
Singel is overigens vandaag klaar en word me morgen toegestuurd..
*word nu écht knetterberoemd... Handtekeningen op bestelling!
Idd blijft vetquote:Op maandag 12 juni 2006 13:33 schreef numero_uno het volgende:
dit is nu hier HET nummer op ons evenement... toenet toensjus 12x achter elkaar
Reboot / hebje wel windows media player ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:39 schreef kaspermols282 het volgende:
ik zie/hoor niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |