ja i know, maar wel electronisch en had mooi bij dit album gepast wat mij betreft.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
15 step is een Radiohead nummer toch? Geen specifiek Yorke nummer
oja ik ookquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:50 schreef -Dries- het volgende:
Oja, deze moet ik nog steeds luisteren
Artwork van Thom zelf neem ik aan, die voorkant?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:27 schreef paperboats het volgende:
als de voorkant lelijk zou zijn geweest zou ik alsnog even benieuwd zijn, een mooie voorkant maakt het gewoon leuker, maar als die er niet is maakt het me ook niet uit.
oeh, ik ga een poging wagen.
Die twee zijn inderdaad ook mijn favorieten. Dan gaat 'ie echt een streepje harder. De rest luistert gewoon lekker weg.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Artwork van Thom zelf neem ik aan, die voorkant?
Maar ben nog niet echt overtuigd van de CD. Black Swan en And it rained all night zijn echter wel erg goede nummers...
Ik kan niet wachten, maar ik wacht welquote:Op zondag 9 juli 2006 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die twee zijn inderdaad ook mijn favorieten. Dan gaat 'ie echt een streepje harder. De rest luistert gewoon lekker weg.
Goede omschrijving!quote:Toch jammer, een krappe voldoende is ver beneden Yorkes stand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |