Ja, dat zou kunnen idd.. Persoonlijk zou het me jeuken hoe het frontje is trouwens.. als die plaat maar leuk is (heb m al gepre-ordered).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:46 schreef Yorrit het volgende:
[..]
t lijkt me meer een reactie op de post erboven...
sssssssssssssssst!quote:Op woensdag 31 mei 2006 06:56 schreef fretclick het volgende:
ssssttt, maar hij is uit op het internet
Zeg dan ff waar ik (krijg bijna de neiging in de we-vorm te gaan typen, maar ik ben geen kuddedier) dat kan vinden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:13 schreef fretclick het volgende:
ik heb 'em pas één keer kunnen luisteren en dat was een plezier. meer ga en kan ik er niet over zeggen. alleen dat ik een aantal 'harde' tracks had verwacht á la the national anthem (om maar een voorbeeld te geven), maar die staan er niet op.
Dan wacht ik in spanning afquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef fretclick het volgende:
ik weet niet of er users hier op oink.me.uk zitten, een torrentsite, maar daar is ie vannacht gepost. ik zit nu op stage, dus kan 'em helaas niet uploaden of iets dergelijks.. dat wordt pas vanavond
Ja, nu je het zegt... lijkt op Go To Sleep ( I`m a wicked child), van Hail to the Thiefquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Black Swan komt me erg bekend voor. Lijkt het heel erg op en Kid A/Amnesiac nummer of ben ik gek of hebben jullie het ook?
Je bedoelt die soundtrack?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:11 schreef Puur het volgende:
Met dank aan Fretclick.
Hij valt mij nogal tegen.. Veel dit lijkt op Radiohead maar gaat veel minder diep muziek.
Als je dit vergelijkt met het soloalbum van Jonny Greenwood dan wordt wel duidelijk wie wat bepaald in Radiohead.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |