quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat je in de maling wordt genomen.
denk t ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat je in de maling wordt genomen.
Waarom zou ik dat doenquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:11 schreef Lienekien het volgende:
Heb je 'kloosterwiedekruid' al eens ingetikt in google?
Nee, hè?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef VaderJacob het volgende:
Hij vind niet egt veel moet ik zeggen!
quote:
met een heleboel mozzerella erop is het echt zalig.. en dan een half uurtje in de oven...quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:14 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dat zou wel kut zijn.
Want kaas op je lasange is zoo 1994![]()
Ja jij heb makkelijk praten, ik ken niet koken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:15 schreef Lienekien het volgende:
Dan zou ik ook geen lasagne maken.
Oe dat zou wel kunnen jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:16 schreef daeri het volgende:
[..]
met een heleboel mozzerella erop is het echt zalig.. en dan een half uurtje in de oven...
Gewoon een pakje Knorr Wereldgerechten Lasagne kopen en de instructies op het pakje volgen. En als je niet van kaas houdt, doe je er geen kaas overheen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja jij heb makkelijk praten, ik ken niet koken.
En lasange maken leek me nou niet zo bijster moeilijk.
die mozzerella word dan echt zon krokant laagje... .... omfg, ik wil lasagne....quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Oe dat zou wel kunnen ja![]()
Dankjewel![]()
Mozzarella is ook kaas, dus ook 1994.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Oe dat zou wel kunnen ja![]()
Dankjewel![]()
Meen je dat nouquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mozzarella is ook kaas, dus ook 1994.![]()
Wel een tip, doe er verse of blik tomaten/andere italiaanse groenten ala courgette ofzo bij ... anders smaakt het nergens naarquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gewoon een pakje Knorr Wereldgerechten Lasagne kopen en de instructies op het pakje volgen. En als je niet van kaas houdt, doe je er geen kaas overheen.
Simpel.
Wat dacht jij dat het was, gefermenteerde bufallomelk?quote:
Ik dacht eigenlijk dat het een opzichzelf staand iets was, wat van een boom kwam ofzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat dacht jij dat het was, gefermenteerde bufallomelk?
Ja, ik heb het allang in de gaten. Jij loopt ons een potje in de maling te nemen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:20 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het een opzichzelf staand iets was, wat van een boom kwam ofzo![]()
Nee hoor me ouders gaan egt wegquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik heb het allang in de gaten. Jij loopt ons een potje in de maling te nemen.![]()
XDquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:22 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nee hoor me ouders gaan egt weg![]()
Maar ik was inderdaad wel van plan gewoon de frituur aan te slingeren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |