Hmm, wat een reacties.. Er zijn natuurlijk dingen die echt niet kunnen, maar make-up kan er zo mooi uitzien (mits je het goed doet natuurlijk). Te overdreven, te fel, of te oud voor de make-up die je draagt is gewoon geen gezicht, maar het kan echt wel mooi..
Ikzelf draag volgens mij ook een aantal van de dingen die hier gneoemd worden
![]()
, maar ik ben geen overdreven barbie, geen gothic, ik zie er zonder make-up niet slecht uit, en niemand zegt dat ze de make-up lelijk vinden, dus
![]()
Foundation: Is wel mooi hoor, juist lelijk bij mensen met veel pukkels enzo :S Want het dekt meestal voor geen meter bij die pukkels. En lijnen zie je niet, neem gewoon een goede kleur dan of neem je hals ook enigszins mee. Probleem opgelost.
Roze oogschaduw: lief juist
![]()
Mits niet te opvallen. Een subtiel, licht, lief kleurtje vind ik juist wel kunnen
![]()
Andere oogschaduw: Ook mooi, mits je de juiste kleur bij je ogen en huidskleur zoekt...
Eyeliner: Zekers wel mooi, je moet er alleen wel mee om kunnen gaan. Daarnaast is het beter om dat te bewaren voor het uitgaan, het kan namelijk nogal heftig eruitzien
![]()
Er zijn natuurlijk ook dingen die ik geen gezicht vindt
![]()
- Potloodwenkbrauwen
- Blauwe oogschaduw, dat kan gewoon niet
- Blauwe mascara
- Lipliner
- Te opvallende ogen in combinatie met te opvallende lippen. Een veel gemaakte fout
Maar oke, voor de rest vind ik make-up gewoon mooi, mits op de goede manier gebruikt