quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef Brunette het volgende:
ik begin:
-zoveel lipgloss dat alles eraf lijkt te druipen
volgens mij bedoel je "coverstick" en "sowieso"quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
hehehequote:Op woensdag 24 mei 2006 16:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik probeer mijn moeder al jaren over te halen eindelijk eens te stoppen met die mooie blauwe oogschaduw die in de jaren 70 zo hip was.
Ze snapt het ook nooit dat ik mijn eigen make-up moet hebben. "Dan leen je toch wat van mij?"quote:
Dan is de opvolgende vraag natuurlijk: wat is het minimum?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:34 schreef DarkElf het volgende:
blauwe mascara
klonterige mascara
lipliner
blauwe oogschaduw
foundation (die zo leuk stopt op de kaaklijn)
lippenstift op de tanden
ogen helemaal dichtsgesmeerd met zwarte lijnen
en geen makeup, dus een blotebillen kop hebben, dát vind ik ook geen porum
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:43 schreef -Delta- het volgende:
Potlood-wenkbrauwstreepjes, omdat je alles weg geëpileerd hebt
iig beetje mascara, en iets op je lippen (als is het maar labello of lipgloss)quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:44 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Dan is de opvolgende vraag natuurlijk: wat is het minimum?
Gelakte nagels vind ik wel kunnen hoor mits het geen rose/oranje/blauwquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:45 schreef Spacehamster het volgende:
- Donkerrode of bruine nagellak, net een beest geslacht?
- Gelakte teennagels, net een beest geslacht en in diens bloed gedanst? Nou kan ik extra goed zien dat je nagels ingegroeid en verkalkt zijn...eeeeewww!
Als je van moeder natuur niet teveel schoonheid hebt meegekregen, dan zou wat make-up niet verkeerd zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:44 schreef Roönaän het volgende:
Dan is de opvolgende vraag natuurlijk: wat is het minimum?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |