quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:29 schreef VASND het volgende:
Vandaag haal ik het wel denk ik, als ik de nachtbagger in MEN voldoende heb weggestopt.
Maargoed, dit is gelukkig WOW, dus een specifieke ban zou niets uithalen
Daarom nog snel even zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klopt maar dit topic/subforum komt snel te vervallen en dan is het een stukkie moeilijker!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klopt maar dit topic/subforum komt snel te vervallen en dan is het een stukkie moeilijker!
Krijg je daar een banquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Daarom nog snel even zijn.
Daarna kunnen we naar MEN uitwijken.
Of elk willekeurig rustig subforum eerst een SC topic voorbereiden.
Daarmee bedoel ik niet dat WOW niet boeitquote:
Bij de rest kun je geen SCs meer openen waar een beetje gemod wordtquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Daarom nog snel even zijn.
Daarna kunnen we naar MEN uitwijken.
Of elk willekeurig rustig subforum eerst een SC topic voorbereiden.
Die verdwijnen in de geschiedenisboeken!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]wat dan te doen met mijn l337 banner!?!?!?!
Gelukkig is hier geen mod te vinden!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij de rest kun je geen SCs meer openen waar een beetje gemod wordt
Smakelijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ff frietjes halen!!!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:33 schreef VASND het volgende:
Vanvond gaat het gaspedaal trouwens nog wat meer ingedrukt worden, dan is 'mijn' SC namelijk druk, de PUB SC, waar regelmatig 3- 4 van per avond vol worden gemaakt
Ja, zonder dit topic had ik heel wat inhoudsloos moeten posten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:33 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Jij blij dat je dit topic gevonden hebt!
Geen dankquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:36 schreef VASND het volgende:
En natuurlijk bedankt voor het mij zo snel accepteren
(naja, kind of, probeer het maar eens in De Lounge)
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:37 schreef VASND het volgende:
Eventjes iets drinken!
We hebben je wel genoemd toen, je naam ik dus vertegenwoordigt!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:Ik kom net tot de conclusie dat ik heel deel 12 gemist heb !!!!!! OMFG OMFG OMFG OMFG!!!
:'D
Moet je maar niet zo serieus door het leven gaan en 'werken'quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:Ik kom net tot de conclusie dat ik heel deel 12 gemist heb !!!!!! OMFG OMFG OMFG OMFG!!!
:'D
Maar, maar c0nd0r, ik heb 2 kinderen, die wil ik wel wat te eten kunnen geven enzo...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo serieus door het leven gaan en 'werken'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |