ja jij vindt alles gaar zelfs jezelfquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:49 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf moetje met zoeen gare jas
je praat dom tegen mij maar blijkbaar vindt je TURKS interessant en ga je TURKS leren ook al zijn t scheldwoorden .. maarjah t enige wat ik ga zeggen is: LOSERRRRRquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:50 schreef DikkeSpuug het volgende:
eeey lan..siktirgit
ja zou leuk zijn tooch? maar dan ga je mij zeker nog meer haten UIT JALOEZIE muhahahaaquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef DikkeSpuug het volgende:
stoer van jou man...je zal binnekort vast een lintje van de gemeenschap krijgen
nou weet je t wel zeker?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef DikkeSpuug het volgende:
ik praat niet dom tegen jou...jij praat dom tegen mij
godverdegodver
ja dat zegt de verliezer altijd .. maarjah tog daaaagquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef DikkeSpuug het volgende:
ik ga even ergens anders kijken...beschouw het maar een morele overwinning op jezelf
[afbeelding]
daaaaaaaag
je bedoelt enelaatste jongequote:Op woensdag 24 mei 2006 19:57 schreef DikkeSpuug het volgende:
ik heb het laatste woord....lan
haha nee eet die 3 weken oud frans stokbrood maar op jongenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:00 schreef DikkeSpuug het volgende:
moet ik je soms mishandelen met een 3 weken oud frans stokbrood
haha gelijk andere onderwerp gelijk andere foto.. ga je gang jongen je bent gewoon jaloers op mij.. KLAAR.!! ..quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:02 schreef DikkeSpuug het volgende:
[afbeelding]
je lijkt meer op een verslaafde yugo
ja ik weet het ik heb het al door vanaf het beginquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:04 schreef DikkeSpuug het volgende:
ja ik ben jaloers op je
je vindt me stylo eerst niet goed je zegt je lijkt op verslaafde enz.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:06 schreef DikkeSpuug het volgende:
nee ik ga niet weg...ik blijf dicht bij jou in de buurt. Misschien kan ik er nog wat van opsteken...je weet togh...di3 $tyL0
jaa zou je wel willen weten maarjah je krijgt t van mij niet te horen..quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:09 schreef DikkeSpuug het volgende:
wat is je geheim?
nu normaal nederlandsquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:12 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
dikke spuug en TR soldier 12 posts later![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |