Die zijn er zoquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Er moeten wel FA's aanwezig zijn, anders kunnen ze me niet bannen
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:56 schreef XQZ-me het volgende:
zo de treinreis ook weer overleefd!dames en heren, mijn weekend is begonnen!
![]()
Goed kijkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:58 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
waarom? (en btw ik zie EHV ook niet in de OP)
In afwachting van een banquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed kijken
En hij is in discussie met mods in ONZ FB
shit zeg, daar moest ik zelfs mijn bril voor opzettenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed kijken
En hij is in discussie met mods in ONZ FB
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Lachen mên!
Zou ik je bijna in de OP zetten
Geeft niet staat je wel sexyquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:59 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
shit zeg, daar moest ik zelfs mijn bril voor opzetten![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:58 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
zeg er is iets vanquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:59 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
shit zeg, daar moest ik zelfs mijn bril voor opzetten![]()
![]()
Ik vrees dat ik gebanned wordt voor een weekje...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:58 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ijs? lekker ;o!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
Ik eis dat EHV iets groter in beeld komt!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik gebanned wordt voor een weekje...
Je vergeet iets..quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
Ik eis dat EHV iets groter in beeld komt!
Ow en jij staat niet in de OP zoals je kunt zienquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:01 schreef VASND het volgende:
Je krijgt trouwens echt geen ban, tis gewoon wat dollen.
Ze hebben me voor minder gebanned hoor...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:01 schreef VASND het volgende:
Je krijgt trouwens echt geen ban, tis gewoon wat dollen.
in de OP jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
c0nd0r...
XQZ-me eist dat ik er groter in kom!
tssquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow en jij staat niet in de OP zoals je kunt zien
Hoe spontaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:03 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ook pleit ik ervoor dat VASND in de OP komt! alseblieft!! zo...
liefquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:03 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:03 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
Doe die pittige! die is lekker ehhh sterrenmix ofzo?quote:
ooh die ken ik ook ja!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Doe die pittige! die is lekker ehhh sterrenmix ofzo?
wacht maar ff !quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef -Marc- het volgende:
Misschien zijn ze vandaag niet zo consequent en wordt ik niet gebanned! (dat rijmt)
ik sta u bij.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef -Marc- het volgende:
Misschien zijn ze vandaag niet zo consequent en wordt ik niet gebanned! (dat rijmt)
In thee is dat inderdaad wel lekker.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ooh die ken ik ook ja!
ik ben meer van de vruchten....mango, bosbessen, tropicsche vruchten enz.
Je moet ook eerst je apparaat even doorspoelen voordat je thee gaat zettenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:09 schreef VASND het volgende:
[..]
In thee is dat inderdaad wel lekker.
Ik had laatst vruchten senseo-pads.
heel erg fruitig icm koffie dus bah
daarom kreeg je er eerst ook een apart filtersysteem bijquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:09 schreef VASND het volgende:
[..]
In thee is dat inderdaad wel lekker.
Ik had laatst vruchten senseo-pads.
heel erg fruitig icm koffie dus bah
ja even bara en ehv en vas naar boven verplaatsen, want lijkt nu net of die allemaal weggaan, door die kop die erboven staat. En die doorgestreepte tekst bij de xqz-me's mag ook wel weg...quote:
Hoef ik niet naarbovenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:10 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja even bara en ehv en vas naar boven verplaatsen, want lijkt nu net of die allemaal weggaan, door die kop die erboven staat. En die doorgestreepte tekst bij de xqz-me's mag ook wel weg...
zo!
asjeblieft!![]()
![]()
![]()
Uw wens is mijn bevelquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:10 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja even bara en ehv en vas naar boven verplaatsen, want lijkt nu net of die allemaal weggaan, door die kop die erboven staat. En die doorgestreepte tekst bij de xqz-me's mag ook wel weg...
zo!
asjeblieft!![]()
![]()
![]()
JOE-GO-GIRL!!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:10 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
zo!
asjeblieft!![]()
![]()
![]()
ja dat zie ik nu ook, ik las alsof het bij jou hoorde van 'ter nagedachtenis' maar dat klopt dus niet!quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:12 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja dat zie ik nu ook, ik las alsof het bij jou hoorde van 'ter nagedachtenis' maar dat klopt dus niet!
sorry![]()
bestaat dat?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:13 schreef VASND het volgende:
Nee maar kijk, ik had dus _KOFFIE_ pads met fruitsmaak
Nee, maar ik had ze toch.quote:
Ja maar zijne is gewoon zo grootquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:14 schreef XQZ-me het volgende:
aja.
eej c0nd0r, ff barra op formaat aanpassenstaat zo slordig!
asjeblieft!![]()
Zeiksnorquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
maaruh.... nu staat die grappenmaker (VASND) wel met een grote Ava erin en ik heb nog steeds mijn kleintje
huilie
wacht nou es ff ik ben in onderhandelingquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
maaruh.... nu staat die grappenmaker (VASND) wel met een grote Ava erin en ik heb nog steeds mijn kleintje
huilie
Ik heb al gefixtquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
naar onderen plaatsen dan
dan ziet het er beter uit
Jij bent nu wel uit onderhandelt jochiequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:16 schreef VASND het volgende:
c0nd0r, Erwinnetje zelfde grootte als ik heb
Okeeeeeeeeeee mamquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:17 schreef XQZ-me het volgende:
ik zeg, alles 1 grote (is wel zo eerlijk) en gewoon de volgorde zo als die nu is, wie der het laatste bijkomt moet maar onderaan!
alleee gij zijt te vroeg!!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:17 schreef -Marc- het volgende:
LAPO!!!
ik ben je moeder niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ha!
Dat hadden jullie niet verwacht hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |