ik zeg wel eens onbewust inmezelf shut the fuvk upquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:31 schreef mymoodfentje het volgende:
ik haat mensen die serieus woorden als LOL en IMO gebruiken in het dagelijks leven....echt afschieten...
oija das echt LOL...of haaa lollll what the fuck enzo...![]()
![]()
ik zeg idd ook wel eens omgquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:34 schreef sitting_elfling het volgende:
ORLY ... LOLLEROMFG![]()
![]()
![]()
nah ik betrap me er zelf ook wel eens op, dat als ik ergens sta te vloeken ik continu OMG zeg. En dan niet oh my god .. maar gewoon omg omg omg. En dingen zoals lmao en rofl zeg ik ook vaak
dat is vaak wat 'overdone' ja ... Komt ook niet serieus over als iemand hard schreeuwt OH MY GOD :|quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik zeg idd ook wel eens omg
en als mensen dan oh my god zeggen vind ik ze raar
treehugger blijf eens ontopicquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:39 schreef oor het volgende:
ik ga er een modje bij roepen
Slotje
wat een Kuttopic
Spam
n00b
etc
Maar hoe spreek je dat uit dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:34 schreef sitting_elfling het volgende:
nah ik betrap me er zelf ook wel eens op, dat als ik ergens sta te vloeken ik continu OMG zeg. En dan niet oh my god .. maar gewoon omg omg omg. En dingen zoals lmao en rofl zeg ik ook vaak
trol, ik ben ontopicquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
treehugger blijf eens ontopic
Niksquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:57 schreef zhe-devilll het volgende:
ik zeg vaak ZUCHT in rl
wat is daar nu mis mee![]()
ik zeg het!quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:59 schreef crossover het volgende:
[..]
NiksDat is toch ook geen computertaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |