haha dat is al genoegvoor jouquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
sorry, lijkt me met mn knie op het moment niet zo slim...
maar ik kan wel een glas bier optillen
maareuh snowboarden met een verrotte knie is niet alles... dus je goede voornemens, je strakke godenlichaam?quote:
yeah! en dan ben je wlekom op het catharinaplein!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
binnenkort op msn de agenda's weer eens checken!
Idd hij rookt niet en hij zeikt er zeker vaak overquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
oeh sinds waneer ben jij een healthfreak
en hoe denk je dat te gaan bereiken?
rookt Joost eigenlijk? zo niet is het voor hem wel zo relaxed denk ik
nouja het snowboarden heeft dus mn knie veroorzaakt...quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:35 schreef Cairon het volgende:
[..]
maareuh snowboarden met een verrotte knie is niet alles... dus je goede voornemens, je strakke godenlichaam?
gaan we echt wel regelen...quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeah! en dan ben je wlekom op het catharinaplein!
dan kan ik me voorstellen dat ie je aanmoedigdquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:36 schreef Cazman het volgende:
[..]
Idd hij rookt niet en hij zeikt er zeker vaak over
wat dan geen probleem is, als je zelf ook een asbak bentquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:38 schreef Cairon het volgende:
alsof je een asbak uitlikt
lukt em niet. Maar de school is bijna voorbij en dan ga ik het weer proberenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan kan ik me voorstellen dat ie je aanmoedigd
klopt. Me ex had er ook geen problemen mee toen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat dan geen probleem is, als je zelf ook een asbak bent
hey hoe heette trouwens die tent waar jij werkte....quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
lukt em niet. Maar de school is bijna voorbij en dan ga ik het weer proberen
ghe ghe.... actief rokers als jij bij ze was?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:40 schreef Cairon het volgende:
ik heb het nooit geproefd moet ik eerlijk zijn, en ik heb wel met een paar rokers gebekt.
Gezellig praten of zo? Zoals van: Wat de FUCK deed jij in Kaatsheuvel?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey hoe heette trouwens die tent waar jij werkte....
volgensmij ben ik daar vorige week langsgekomen....
maar goed, daar heb je verder nu ook vrij weinig aan...toen ook (was een maandag)
sterker nog wat zou je er uberhaupt aan gehad hebben
opleiding dus bijna afgerond?
Zo jij bent ook helemaal aan het roken?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:44 schreef Jerruh het volgende:
*steekt er nog eentje op*
ja ok... things to do in kaatsheuvel.... visit Caz, maar dat is het niet (en sterker nog, dan zou ik SC zeggen)quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
Gezellig praten of zo? Zoals van: Wat de FUCK deed jij in Kaatsheuvel?
Jah, paar weekjes nog en dan HBO.
Jouw opleiding ook nog oin volle gang?
Grrrr... ik kan nu een leuke opmerking maken... maar ik heb zelfbeheersing en respectquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:43 schreef Cybart het volgende:
ghe ghe.... actief rokers als jij bij ze was?
Jer werkt ook in de horeca hequote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zo jij bent ook helemaal aan het roken?
Things to do in Kaatsheuvel? Horeca gelegenheden is daar niks. Winkels zijn net als alle andere steden. Efteling zou het alleen zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja ok... things to do in kaatsheuvel.... visit Caz, maar dat is het niet (en sterker nog, dan zou ik SC zeggen)
HBO, welke richting?
ja nog 3 examens en dan zit ik op de helft van mn opleiding.....
gruwel.... al die kiddo's die met hun rijbewijs bezig zijn...
al zijn er een stuk of 4 a 5 die ongeveer een beetje in mijn slag liggen
iets over dampende sex?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef Cairon het volgende:
[..]
Grrrr... ik kan nu een leuke opmerking maken... maar ik heb zelfbeheersing en respect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |