het wordt vast engerquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja smijt maar meteen met 3-lettergrepen-woorden
ik verwacht het niet anders....quote:
samenvatting: tjakaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:21 schreef Cairon het volgende:
krop je woede en frustraties op, laat het diep in je rotten en je gezondheid wegvreten, om de dag erop het er allemaal uit te laten in een smerige uitbarsting van verbittering en haat.
dat zou je niet zeggen als jij mij zou kennenquote:
jij bent aan het hengelen hequote:Op woensdag 24 mei 2006 22:22 schreef Cairon het volgende:
en hoe gaat het met Bart eigenlijk, en met jeweetwelwie
ik hoop dat je cola alleen drinkt....quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zou je niet zeggen als jij mij zou kennen
ik ben bouwkundig aangelegd dus het komt goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik verwacht het niet anders....
zolang je geen in-holland-staat-een-huis tafferelen gaat uithalen moet het goed komen
goh.... *post terug lees*quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:24 schreef Cairon het volgende:
hengelen? ik? Ik weet niet eens wat hengelen betekent
ow dus slopen zoek je nog mensen voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben bouwkundig aangelegd dus het komt goed
ja, terwijl er niks te ontwijken valt...quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:29 schreef Cairon het volgende:
ik de jouwe ook, vakkundig de vraag ontweken uiteindelijk
sorry, lijkt me met mn knie op het moment niet zo slim...quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe nee! het is allemaal nieuw
wel tillers
weet ik tochquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:32 schreef Cairon het volgende:
Cybart ik pest je maar een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |