coolcool!quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
gaat zn gangetje he...
heb alleen vocht in mn knie zitten, en dat is een geintje waar ik komende tijd wel ff last van zou kunnen hebben...
verders nu relaxed weekend, morgen en overmorgen op mn vaste werk werken
en dan zaterdag in die discotheek draaienheb meteen een mooie avond met een beachparty (inc zand
)
en verder wil ik mezelf vandaag op zn minst aangeschoten hebben
hoest met u dan
helemaal euforisch?
ik merk hetquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
coolcool!
ik ben euforisch maar ook verveeld, ben maar bezig met inpakken.
thanx, en veel plezier in de danssalon! er gaan ook een aantal vrienden van mij daar heen! dus het zal een goed feest worden! ;0.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:43 schreef creno het volgende:
U2 jerruh
er zullen hier wel weer veel verffoto's verschijnen
en nu ga ik me klaarmaken voor een avondje danssalonzonder Robbert want hij moet werken
Roel.....ben jij het???quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:58 schreef Cairon het volgende:
the evil queen of bitchiness and melodrama has arrived to spoil the mood!
hoezo niet tevreden dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:00 schreef Cairon het volgende:
ik kom net van het sporten af. Maar ik ben er niet tevreden mee, ik denk dat ik morgen terugga.
de komende twee weken!quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik merk hethet zal wel opschieten zo dat inpakken
wanneer is de verhuizing dan?
dan gewoon aan de herkansing inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:03 schreef Cairon het volgende:
gewoon, ik kwam een aantal ex klasgenoten tegen... dat was dan weer wel leuk, om alle verkeerde redenen dat wel, want ik heb ze niet gesproken, maar het uiteindelijke sporten was niet zo inspannend als gehoopt, ik heb niet het "jeuzus wat heb ik goed gesport en gezwoten" idee.
morgen overal 5 kilo extra oppleuren !quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
maar ik heb wel ergens iets van een barriere gebroken, dat is dan weer wel positief, maar dat had niks te maken met het sporten, en dat is dan weer jammer.
Jij moet stoppen. En ik ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
morgen overal 5 kilo extra oppleuren !
tijd voor een kameel...bis zo!
coke als in coca colaquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ohw, ja, de een puzzelt de ander puzzelt het tussenshot van zn neus bij elkaar
oeh sinds waneer ben jij een healthfreakquote:
nee, maar ik moet veel doen tussendoor :d en nog verven en behangen etc! maar dat komt goed!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
je trekt er meteen ook weken voor uit....
zoveel troep mee te sjouwen dan?
laat het los ....quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:12 schreef Cairon het volgende:
neuh dat was het niet zo zeer, het lag niet aan de gewichten, maar aan het hele gebeuren, beetje anti-climactisch. Het ging gewoon niet lekker genoeg
zo'n fout jaren 70 behangetje?????quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, maar ik moet veel doen tussendoor :d en nog verven en behangen etc! maar dat komt goed!
en de nieuwe emile ratelband staat voor onze neus!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:18 schreef Cairon het volgende:
nee ik krop het op en ga er morgen fanatieker tegenaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |