Which reminds me: ik was bij Small Gods gebleven. Toch maar weer eens oppakken, die serie. Heb net door de nieuwste Ben Elton verslonden (The First Casualty), dus ik ben weer aan iets anders toe.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Moving Pictures.
'k Vind het echt grappige boekjes! Het fantasy-thema boeit me niet, maar de vergelijkingen, het taalgebruik, en de parodietjes..
sinds mijn laptop een beetje bokt.. en alles vaag loopt.. maar hij is weer aanquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:20 schreef wizarddragon het volgende:
Vreten.. en sinds wanneer ben je niet op msn Peet
?
bokt ie alweer? Tijd om het opsturen naar PB??quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
sinds mijn laptop een beetje bokt.. en alles vaag loopt.. maar hij is weer aan![]()
dan ben ik um 3 weken kwijt oid..quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
bokt ie alweer? Tijd om het opsturen naar PB??
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ja maar na drie weken heb je hem weer
Ik heb ze allemaal gelezen, echt geweldig. Het wordt naarmate de serie vordert wel wat minder grappig en wat grimmiger, maar het blijft geniaal. Ook de onderwerpen zijn gaaf. De eerste krant, vrouwen in het leger, de kracht van "geloven" (een van mijn favorieten, hogfather), de nachtwacht, slavernij... Ik zit nu met smart op de paperback versie van Thud! te wachten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moving Pictures.
'k Vind het echt grappige boekjes! Het fantasy-thema boeit me niet, maar de vergelijkingen, het taalgebruik, en de parodietjes..
Deze was ook leuk:
[..]
Oktober. Het nieuwe musicalseizoenquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
en wanneer ben je weer voor vakantie in NL?
gaypride?
Ik trein niet/nauwelijks, dus daar gaat het mis.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:28 schreef DennisMoore het volgende:
Door elke dag tijdens 't treinen wat te lezen, gaat het hard..
Iedereen is Discworld aan het lezenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:00 schreef Manias het volgende:
waat neit zo hard het topic vandaag
Deathquote:
Hoi TheaterMaMaquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
hallo allen
goedmaak SEX?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi TheaterMaMa
Volgens de openingspost van Cairon hebben jij en ik ruzie met elkaar
hoe'st met je keel, kan die een volgende rel alweer aan, of benutten we dit topic om vrede te sluiten![]()
want dat van de goedmaak SEX, die kans laat je keer op keer liggenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee niet dus
niets is beter dan een goede rel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |