*ontstress*quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:28 schreef Weemz het volgende:
*stress*
De parapluverkoper wel...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom is het zo'n rottig weer, daar wordt toch niemand vrolijk van?
Ja, maar dat zijn altijd van die positievelingen.quote:
Tja, ze staan altijd klaar met een opsteker, he.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar dat zijn altijd van die positievelingen.
In bepaalde branches is zoiets volstrekt normaal.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:52 schreef wonderer het volgende:
"Bij mij op het werk" staat er een vibrator in de vensterbank
Is er een verband tussen deze beide fenomenen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:52 schreef wonderer het volgende:
"Bij mij op het werk" staat er een vibrator in de vensterbank
En ik ben de komende vijf dagen nergens meer woonachtig. Raar hè?
Bijvoorbeeld bij het vibratorontwerpbureau (leuk scrabblewoord).quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
In bepaalde branches is zoiets volstrekt normaal.
Klinkt... eh... leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava] is hard bezig met IT sadomasochisme service management [afbeelding
In de praktijk lijkt 't me wel leuk, doch de theorie is zo droog als 't maar kan zijn . :-/quote:
Nope. Moest er ineens aan denkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is er een verband tussen deze beide fenomenen?
[duit in het zakje doe mode]quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
In de praktijk lijkt 't me wel leuk, doch de theorie is zo droog als 't maar kan zijn . :-/
Incalculeren van Service Level Agreements blahdieblahdieblah....
Dat verklaart alles.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:11 schreef wonderer het volgende:
't Is trouwens het hoofdkantoor van Kruidvat
29 mei, kwart over drie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:50 schreef petre86 het volgende:
Wonderer.. wanneer vlieg je?
quote:No-one would have believed, in the final years of the Century of the Fruitbat, that Discworld affairs were being watched keenly and impatiently by intelligences greater than Man's, or at least much nastier; that their affairs were being scrutinised and studied as a man with a three-day appetite might study the All-You-Can-Gobble-For-A-Dollar menu outside Harga's House of Ribs...
Thief of time? *venturing a guess*quote:
Moving Pictures.quote:
quote:"This is Lord Mountjoy Quickfang Winterforth IV, the hottest dragon in the city. It could burn your head clean off. Now I know what you're thinking. You're wondering, after all this excitement, has it got enough flame left? And, y'know, I ain't so sure myself ... What you've got to ask yourself is: Am I feeling lucky? Well? Are you feeling lucky?"
en wanneer ben je weer voor vakantie in NL?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
29 mei, kwart over drie.
Theoretisch gezien dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |