[HOMO] #1698 Nephomo'squote:Op donderdag 25 mei 2006 01:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
erik?
ik was van 14;30 tot 24:00 non stop in de rechter.
als ik nou een topic wil maken met foto's van mooie androgyne mensen moet ik dat dan bij BenH doen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
over mij zijn we gauw uitgepraat, veel valt er niet te weten over mij
overigens dat ik eerst dat je het over jozef wilde hebben![]()
ja bij mij onder, ik woon er een paar verdiepingen boven, althans, over een week ben ik pas echt gesettled!quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[HOMO] #1698 Nephomo's
ow alleen bij jou onder bedoelt ie?
en dat weten we nu wel zeker?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
nog 27 post en we zitten op de 1700 topics
jaaah! bij BBK's shaten topic in dan hequote:Op donderdag 25 mei 2006 01:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als ik nou een topic wil maken met foto's van mooie androgyne mensen moet ik dat dan bij BenH doen?
waar kom jij nou zo laat weer onder vandaan gekropen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat weten we nu wel zeker?
de notaris heeft de telling onafhankelijk vast gesteld en correct bevonden ?
gaan we nog fighten dan??quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar kom jij nou zo laat weer onder vandaan gekropen?
shaten topic?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
jaaah! bij BBK's shaten topic in dan he
en je wilde net als gespreksleider een gesprek startenquote:
wil je dat danquote:
zoals je weet kan ik wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je dat dan
wrestle MaMa
als ik me op je gooi ben je dood
ow je was aan het lurken?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zoals je weet kan ik wel wat hebben hoor![]()
en ik heb heel de avond al braaf hier achter de PC gezeten hoor
als er gekropen moet worden, dan is dat zo direct me nest in![]()
nee ik zat seizoen finale van 24 te kijkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow je was aan het lurken?
zo lam?
alle babes en hunks die geen fokker zijn mogen in B&H. shaten had shayen moeten zijn.. die vrouwelijke indier oid die BBK leuk vindt ( en de rest niet)quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
shaten topic?
mag ik niet zelf een topic starten en is Ben H niet alleen voor celebrity's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |