Hoezo maar 1 liedje? We kunnen er 2 opnemen, dan wordt het een single.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:11 schreef Sautor het volgende:
Uhu..
[..]
Vijf dagen later, maar toch al beter
Overigens gaan we om 12.00 uur jammen, 16.00 uur concert en zal daarna ff wat record zooi regelen..T kan natuurlijk niet om 20.00 uur want dan speelt rebel justice en dan kan darlene niet helpen
edit: we kunnen maar één nummer opnemen...welke?
Als we voor t nummer met de meeste kwaliteit gaan lijkt t mji dat we 'Ze dacht dat ik gek was' moeten opnemen, ofniet?
edit2:
[..]
Aaaahh..
Verder hebben we nog 3 pleasant/pleasant songs, te weten 'Silver Bullet', 'Falador' en 'Doe de dibididoe!'.quote:Ze dacht dat ik gek was is a Modern Rock Singalong. The tempo is Adagio. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-04-19. The melody is nice and the lyrics are splendid.
Kan dus maar een nummer opnemen..heb gekozen voor ze dacht dat ik gek was. Als we nog een nummer willen opnemen moeten we dat of om 12.00 uur doen (heb geboekt om 8.00 uur) of als we in de volgende stad zijn, waar ook bjrons studios zitten. Zal ff kijken waar dat is -> LAquote:You've now booked this studio to record a track
Ik kan ook niet, heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen. Je kan gewoon mij/max volgen, dan komt alles goedquote:Ik wil trouwens een andere bandtag, die we nu hebben is te vrolijk. Ik kan echter niks maken ivm school en Italie. Volgend weekend (niet as) ga ik weg naar Italie voor 3 weken, en ik weet niet of er een internetcafe is in Como.
0wnz0rquote:The best songs of the show were Silver Bullet and Ze dacht dat ik gek was. The worst song was Rebel Justice.
Pleasant is toch goed?quote:Track: Ze dacht dat ik gek was
Ze dacht dat ik gek was is a Alternative recording of a song written by Robbie Romijn. The track is performed by The Cowards.
Fame:
Popularity :
Melody: nice
Lyrics: splendid
Production: pleasant
Producer: Robbie Romijn
Studio: Self Abusing Records
Recorded: 2006-05-27
uh, niet, je moet wachten tot zaterdag geloof ik, of zondag, en dan worden de beste foto's gekozen... foto door iemand met heel veel sterretjes in motion photography dus..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:23 schreef Tokus het volgende:
hoe kun je gemaakte fotos ergens verkopen aan een tabloid?
Ik maak ff een nieuwe album aan (Single), dan kunnen we nog een liedje recorden en dan bij die singel doen, en dan hebben we 2 liedjes en kunnen we de single gaan uitbrengen.quote:Record Contract with Longbeach Studios
Royalty: 60% of all Record Sales.
Discount: 100% on recordings in studios owned by Skunk Records.
Starts: 2006-04-11 Ends: 2007-04-30
Status: Signed
maar moet je ze niet ergens indienen, daarvoor?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:35 schreef daeri het volgende:
[..]
uh, niet, je moet wachten tot zaterdag geloof ik, of zondag, en dan worden de beste foto's gekozen... foto door iemand met heel veel sterretjes in motion photography dus..![]()
Mijne mijne mijnequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik maak ff een nieuwe album aan (Single), dan kunnen we nog een liedje recorden en dan bij die singel doen, en dan hebben we 2 liedjes en kunnen we de single gaan uitbrengen.
Hoe zal die single heten en welk liedje gaan we nog meer recorden?
Wie dan? We moeten wel kwaliteit hebbenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:18 schreef maniack28 het volgende:
Misschien van die persoon die er nog was terwijl wij er ook warenAnyway.. we hebben toch een contract... kunnen we daarbij ook niet onze record uitbrengen?
Anyway.. doe maar God, put a smile on my face, die is het best gejammed en komt vaak als de beste song uit een optreden.quote:Record Contract with Longbeach Studios
Royalty: 60% of all Record Sales.
Discount: 100% on recordings in studios owned by Skunk Records.
Starts: 2006-04-11 Ends: 2007-04-30
Status: Signed
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:01 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom was Darlene er niet?
[..]
Pleasant is toch goed?
Maar volgens mij ist wel een net nummer geworden. We kunnen in Finland nog een nummer opnemen, alleen dat kost dan wel geld (deze was gratis, aangezien t een studio van bjron was) Als we weer gratis willen opneme moeten we wachten tot LA, daar is zijn volgende studio..quote:Hi Max,
Sorry, ben opeens onderweg naar Helsinki.We reizen sinds kort met de tourbus ipv het vliegtuig,ik had daar effe niet aan gedacht,sorry.Als het geen goede opname wordt,kan je 'm altijd overnieuw doen in Helsinki.We moeten dan iig rekening houden met het schema van onze toerbus.
Groetjes,
Darlene
quote:Discography
Soep met ballen Single (2 tracks) Delete
1 Ze dacht dat ik gek was
gaat vanzelf is me verteldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar moet je ze niet ergens indienen, daarvoor?
quote:Discography
Soep met ballen Single (2 tracks) Delete
1 Ze dacht dat ik gek was
2 God, put a smile on my face
Your fans are eagerly awaiting your new Single.
This record has been sent to your record company for release.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |