Hahaha...nooit eerder gezien, maar ik zie wel enige vergelijkingenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
met als groot voorbeeld de spin uit de Toastboy-serie van www.fat-pie.com?
Goeie paintskills!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:43 schreef Timis.ro het volgende:
Politiek correct
Hoofd-Doek
[afbeelding]
TNX...als je de topics doorkijkt zie je dat ik echt begonnen ben als nikskunner hoor....door wat te oefenen hier is het een stuk verbeterd....en goede voorbeelden van anderen. ik heb veel opgedaan van andere tekenaars, met schaduwen en kleurveranderingen waardoor alles een stuk realistischer oogtquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:33 schreef warrel het volgende:
[..]
Goeie paintskills!Hoe lang doe jij nou over zo'n tekening?
En verder ook! Leuk!![]()
Goed bezig!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:42 schreef Ezo1989 het volgende:
Hey mensen ik ben bezig met een database van al deze Multi-interpretabele woorden maare ik kan al jullie namen er niet in verwerken.. ik ben zoizo al 30 seconden bezig per plaatje.. maar het resultaat is te zien op www.open-tibia.com/paint het is handig als je wilt weten of jou idee al eerder is geweest. als ik klaar ben met al die 1000 (?) plaatjes dan maak ik een woorden lijst met ideen van plaatjes =)
Hey wat gaaf!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:42 schreef Ezo1989 het volgende:
Hey mensen ik ben bezig met een database van al deze Multi-interpretabele woorden maare ik kan al jullie namen er niet in verwerken.. ik ben zoizo al 30 seconden bezig per plaatje.. maar het resultaat is te zien op www.open-tibia.com/paint het is handig als je wilt weten of jou idee al eerder is geweest. als ik klaar ben met al die 1000 (?) plaatjes dan maak ik een woorden lijst met ideen van plaatjes =)
He, goed gezien!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:10 schreef MoChe het volgende:
[..]
dat is iid een doordenker aangezien bananen fruit zijn
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef Sehnsucht het volgende:
M4d Pa1ntsk1llzz!!!1~1!2
[afbeelding]
Glassex
reserveringquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
re-servering... dinner is served. again...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |