Zei ik dan dat hij humor had, nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien zijn postgeschiedenis vind ik van niet. Dan is de humor van MIDNR toch stukiken beter.
Nee, met iets wat er niet is kan idd niks mis zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En met Paultjuhhh zijn humor is niks mis mee.![]()
Maar hij heeft wel humor en daar is inderdaad niks mis mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, met iets wat er niet is kan idd niks mis zijn.
Eens.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks, dat geouwehoer maakt MIDNR zo leuk. Weer eens wat anders dan wat andere zenders doen: saaie kutmuziek draaien.
Bij MIDNR blijf je tenminste nog wakker.
Jammer dat het nu al minstens een jaar precies hetzelfde gaat. De sleur raakt er aardig in. Elke dag draaien ze weer hun eigen kutnummer, dat wordt toch niets. En dan hebben ze nu dus al een jaar niets nieuws bedacht etc, geen leuk geouwehoer van E-J en zo kan ik nog wel wat opnoemen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks, dat geouwehoer maakt MIDNR zo leuk. Weer eens wat anders dan wat andere zenders doen: saaie kutmuziek draaien.
Bij MIDNR blijf je tenminste nog wakker.
Precies, daarom ben ik inmiddels ook al afgehaakt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jammer dat het nu al minstens een jaar precies hetzelfde gaat. De sleur raakt er aardig in. Elke dag draaien ze weer hun eigen kutnummer, dat wordt toch niets. En dan hebben ze nu dus al een jaar niets nieuws bedacht etc, geen leuk geouwehoer van E-J en zo kan ik nog wel wat opnoemen.
's Nachts zijn alle radiozenders behoorlijk standaard.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:10 schreef Sander170 het volgende:
Klopt, al die andere radiozenders zijn zo standaard.
Rick praat lekker over van alles en nog wat.
Doet 3fm ook hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:10 schreef Sander170 het volgende:
Klopt, al die andere radiozenders zijn zo standaard.
Rick praat lekker over van alles en nog wat.
MIDNR is idd wel lekker om bij wakker te blijven als dat moetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:14 schreef MrX1982 het volgende:
Rick van Velthuysen is cool.
De muziek keuze bij 538 is alleen bagger gelukkig is tijdens MIDNR weinig muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |