Jewel zegquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij zei iets over de TS...ik denk niet dat de TS dat wilt horen![]()
![]()
Don't fuck met Marks zijn stem en maartenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mark in de darkAlleen die stem al.. En die ene "Maarten" die altijd in uitzending kwam.. Dan geef maar Henk! En je moet gewoon niks van MIDNR serieus nemen want dan is het idd een kloteshow.. Maat 't is gewoon een en al humor!
Die ken ik jaahquote:
Hahahah jah dat was echt grappig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die ken ik jaah![]()
Je had EJ na het toeteren moeten horen toen ie de berichten voorlas waar er getoeterd was !
Ik verstond er toen totaal niks vanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:56 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Hahahah jah dat was echt grappig.
Ik vind de show zó slecht dat het goed is.
Haha de allereerste reactie in 2007 pas haha.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb net weer eens een half uurtje geluisterd en moest weer janken
Maar goed het is gewoon puberradio wat nooit leuk zal worden
Wat wel leuk is , is die utregter die belt
Ja omdat hij in de grotten van de topics zich bevondquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha de allereerste reactie in 2007 pas haha.![]()
![]()
![]()
Klopt het topic zat zeg maar diep in de put.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja omdat hij in de grotten van de topics zich bevond
Echt het IQ van een Rick-luisteraar he![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Klopt het topic zat zeg maar diep in de put.
Leuk dat toch nog iemand erin reageert.![]()
Uiteraard, ik ben trots op je, als jij het niet had gedaan, dan had er niemand meer in gepost.quote:
Deze zin in combinatie met de poster en zijn gemiddelde reactie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb net weer eens een half uurtje geluisterd en moest weer janken
Maar goed het is gewoon puberradio wat nooit leuk zal worden
Wat wel leuk is , is die utregter die belt
Omdat ik het weer eens ging proberenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Deze zin in combinatie met de poster en zijn gemiddelde reactie.![]()
Dan vind ik MIDNR toch leuker.Besides,waarom luister je er naar als je er geen kut aan vindt? Ga dan naar Sky Radio.
BTW, die Utrechter die belt is gewoon Erik-Jan.![]()
Helaas eensquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik luisterde het eerst op geregelde basis, maar nu vind ik het best slecht geworden.Meer van hetzelfde enzo.
Goed verdedigd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Omdat ik het weer eens ging proberen
Gezien zijn postgeschiedenis vind ik van niet. Dan is de humor van MIDNR toch stukiken beter.quote:
Niks, dat geouwehoer maakt MIDNR zo leuk. Weer eens wat anders dan wat andere zenders doen: saaie kutmuziek draaien.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:08 schreef Qunix het volgende:
Lex Harding en Erik De Zwart zijn steeds veranderd en zijn steeds iets nieuws begonnen. Rick was onder hen en nu voelt hij dat dat nog steeds zo is... Rick wilt het liever niet snel veranderen, zijn doen en laten van nu.
Ook zo iets.... Wat moet dan verandert worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |