One out of 7 dieet? Of te wel een balansdag, of te wel een dagje rustig aan doen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik was gisteren op dieet
Groene thee![]()
* Zwaai *quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:36 schreef arithaterhorst het volgende:
Binnenkort zijn we weer full time online.
Nu kan ik alleen vanaf werk internetten, of vanaf een PDA (maar dat is lastig typen enzo).
We hebben een ASUS op het oog. Met een camera erinEn een 17" scherm, zodat ik we goed foto's kunnen kijken van klusresultaten
![]()
Plus hij ziet er zo mooi uit![]()
[afbeelding]
http://www.asus.nl/products.aspx?l1=5&l2=22&l3=291&model=799&modelmenu=1
P.S. De bamboevloer ligt nog netjes in de verpakking, en de keuken is nog niet eens besteld
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Zwaai *
Jullie worden gemist hoor
Alles goed?
amen......ik heb de mijne in klusblunders neergezet. Voel me nu ook een beetje misselijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:55 schreef Marsepein het volgende:
Vandaag op het werk ff gigantisch me kop gestoten ... ik liep in gedachten vol met mijn inham () tegen een metalenbeugel aan die op hoogdhoogte zit.
Er was een klap, en het volgende moment wat ik weet is dat ik op de grond lag. Geen bloed, grote bult, en ff misselijk geweest.
Nu trekt het een beetje, maar toch geklust vanavond![]()
Het fontanelletje van Basset. Hij beschreef dat in het blunder topic.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:41 schreef Marsepein het volgende:
Basset, een tip. Bekleed de bint met schuimplastic. Dat scheelt ..... enorm. En ik voel met je mee.
En BE, over wiens fontanelletje heb je het ?
Ja....dat schuim....dat moet ik er al 8 jaar omheen doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:41 schreef Marsepein het volgende:
Basset, een tip. Bekleed de bint met schuimplastic. Dat scheelt ..... enorm. En ik voel met je mee.
En BE, over wiens fontanelletje heb je het ?
Mooie tijgerstreepjes! Blijven die?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:30 schreef Marsepein het volgende:
Is het deze donderstraal?
[afbeelding]
![]()
Lief hoor!
Gaaf!quote:
Wat 'n levenquote:[afbeelding]
Dit is dus Julius, onze vorige rooie van dezelfde moeder. En die had ook van die mooie strepen.
Suc6quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:05 schreef Marsepein het volgende:
ZOdadelijk de eerste inspectie van de oplevering van ons huurhuisje. Ik ben benieuwd ....
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:01 schreef Marsepein het volgende:
Dat dwangmatig sabbelen op mijn rechtervoorpoot is in verhouding tot mijn leeftijd niet eens zo heel lang weg ..... (Jaartje of 15 .....)![]()
Maar rood is een mooie haarkleur, ook voor katten![]()
![]()
Is dat soort zut nog interessant voor oud-ijzer boeren?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:44 schreef Marsepein het volgende:
Verwacht maar een topic van mij in V&A met gratis af te halen, zelf demonteren![]()
Same here,quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:02 schreef Quinazoline het volgende:
Jij ook al.. Ik heb gisteren ook de eerste controle van mijn kamer gehad. Ben al tijden bezig met het vochtprobleem in de badkamer en het huis, maar dat was allemaal mijn eigen verantwoordelijk.
'U moet de badkamer schoonmaken, het plafond witten (dat was al beschimmeld toen ik er in kwam), het toilet schoonmaken, de keuken schoonmaken, en de boom die vlak voor het raam staat gaat er ook uit. Ow, en misschien moeten we hier ook maar extra beveiliging tegen inbraak plaatsen.'
En dat terwijl mijn laptop en camera een paar maanden geleden bij een inbraak gejat zijn.
Het plafond gaat nu door de woningbouw gewit worden, en er komt ook nog een nieuwe badkamerspiegel in op kosten van de woningbouw, maar alles is alleen maar schoner geworden sinds ik er woon, en nu moet het dus allemaal nog schoner.
En dat van die boom is ook lomp. Daar heb ik echt al vaak over gebeld, maar nu ik weg ga kan het ineens.
Maakt 't dan nog wel wat uit? Ik kan me zo voorstellen dat dat best wel een stevige smak geld is..quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:21 schreef sanger het volgende:
Alleen zit er geen pensioenregeling bij. Die moet ik dus zelf ergens gaan onderbrengen.
Pensioenpremie kost ¤ 77,80 per maand als ik de huidige voortzet. Valt me nog wel mee dacht ik zo. Ik denk dat ik het ga uitonderhandelen dat hun deze kosten bruto ook dragen (dus ¤ 100 erbij), dan ben ik voor pensioen net zo duur uit als nu.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Maakt 't dan nog wel wat uit? Ik kan me zo voorstellen dat dat best wel een stevige smak geld is..
Je moet dan niet zelf 't werkgeversgedeelte betalen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:34 schreef sanger het volgende:
Pensioenpremie kost ¤ 77,80 per maand als ik de huidige voortzet. Valt me nog wel mee dacht ik zo. Ik denk dat ik het ga uitonderhandelen dat hun deze kosten bruto ook dragen (dus ¤ 100 erbij), dan ben ik voor pensioen net zo duur uit als nu.
Inclusief bijtelling voor de belasting?quote:Het verschil is natuurlijk dat ik nu voor hetzelfde geld op mijn bank (per maand) ook een auto erbij heb en dus geen kosten aan mijn eigen auto.
Wettelijk maximale proeftijd is bij mijn weten 2 maanden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:40 schreef Marsepein het volgende:
Klinkt mooi sanger! Succes met uit onderhandelen, proeftijd e.d. is ook belangrijk heNiet dat ze iemand voor een half jaar zoeken maar dat nu ff niet vertellen.
Nee want ik ben geen werkgeverquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Je moet dan niet zelf 't werkgeversgedeelte betalen?
[..]
Inclusief bijtelling voor de belasting?
(een leasebak heeft natuurlijk wel voordelen: onderhoud wordt verzorgd, en als er eens een joker z'n sleutels in de lak zet is dat ook voor de leasemaatschappij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |