Ik heb weer een pareltje ontdekt. Danny is zijn naam. 11 jaar oud en een strot van goud. Ik hoop nog veel van hem te horen. Dit schrijft ie op zijn website :
'Ik zal me even voorstellen...
Mijn naam is Danny Hoekstra en ik ben geboren op 21 januari 1995 in Groningen.
Samen met mijn moeder, Jules, mijn broertje Marlo en zusje Amber woon ik ook nog steeds in Groningen.
Mijn grootste hobby is muziek maken en natuurlijk zingen en dat heb ik niet van een vreemde. Mijn vader is n.l. ook muzikant. Ik ga een keer per week naar mijn zangjuf, die met mij verschillende oefeningen doet zoals ademhalingstechniek.
Ik heb natuurlijk ook nog andere hobby;s, zoals ijshockey en voetbal. Verder vind ik het heel leuk om op de computer spelletjes te spelen.
Ik hou veel van Nederlandstalige muziek, maar ook engelse of duitse muziek vind ik mooi. Frans Bauer vind ik erg mooi, ik hoop nog eens zo beroemd te worden als hem.
In de toekomst hoop ik nog veel mooie liedjes te kunnen zingen, want zoals ook de titel van mijn eerste liedje is: Van zingen word ik blij.'
Z'n nieuwe album Donkerrode rozen is net uit gebracht en ik verwacht er veel van.
![]()
Meer fans ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !