idd slechtste actrice in de heule seriequote:Op woensdag 24 mei 2006 08:58 schreef Dethroned het volgende:
Ik vond het supergoed einde. Eindelijk een goede season finale !
Het enige wat ik echt van harte hoop, is dat we nooooooooit meer mrs logan hoeven te zien. Ze was bijna net zo irri als Sherry
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Daar staat dus achterstevoren geschreven "Jack is dead". Ook staat er nog iets over een 'phone man' en een zooitje nummers.
Dat stond dus op de foto van Edgar en Chloe.
Ik vond ze sowieso niet zo sterkquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:19 schreef Merkie het volgende:
http://www.tvgasm.com/archives/24/002177.php
Een nieuwe. Alleen hij's niet zo grappig meer![]()
.
Ik denk dat de VP nog altijd voorrang heeft, dus in het nieuwe seizoen zullen we Hall Gardner als president zien denk ik.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:37 schreef Merkie het volgende:
Hoop het wel. Ik denk dat Heller in leven is gehouden zodat hij idd de president kan zijn. En er is dan iemand binnen de regering die tenminste moeite voor Jack gaat doen.
Haha ja, ik keek net ook nog effe terug en ik moest ook keihard lachen om die bek van Mikequote:Op woensdag 24 mei 2006 13:27 schreef Dethroned het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Die blik van Mike Novice. PRICELESS![]()
Zo moet je het ook niet zien. Het is een 'verborgen aanwijzing' van de makers aan de kijkers. Dat het op de kaart van Chloe staat, slaat idd nergens opis inderdaad onzin.... maar ze stoppen wel vaker van die dingetjes in een aflevering. Het komt niet voor niets zo duidelijk in beeld natuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet opgevallen!
Hoezo zou dat daar staan?! Dat wisten hun toch heulemaal nog niet?
Jupquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:12 schreef Wytze het volgende:
Start season 6 ook gewoon weer in Januari ?
Dit Non-stop gebeuren beviel me wel goed eigenlijk
Laten we ff vooruit denken dan. Kiefer heeft nog bijgetekend voor drie seizoenen. Maar dit hoeft niet te betekenen dat hij de rol van Jack blijft spelen. Script schrijver aka regiseur o.i.d. is ook mogelijk. Mischien moeten we het volgend seizoen wel doen met onze nieuwe Jack ---> Curis Maning. Dat lijkt mij wel lachuh.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo moet je het ook niet zien. Het is een 'verborgen aanwijzing' van de makers aan de kijkers. Dat het op de kaart van Chloe staat, slaat idd nergens opis inderdaad onzin.... maar ze stoppen wel vaker van die dingetjes in een aflevering. Het komt niet voor niets zo duidelijk in beeld natuurlijk.
Het lijkt mij eigenlijk heel sterk. '24' kan niet echt zonder Jack volgens mij. En als Curtis de nieuwe hoofdrolspeler zou gaan worden, hadden ze hem ook vast wel een rolletje gegeven in afl 23 en 24. Hij zat gewoon in geen van twee afleveringen!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Laten we ff vooruit denken dan. Kiefer heeft nog bijgetekend voor drie seizoenen. Maar dit hoeft niet te betekenen dat hij de rol van Jack blijft spelen. Script schrijver aka regiseur o.i.d. is ook mogelijk. Mischien moeten we het volgend seizoen wel doen met onze nieuwe Jack ---> Curis Maning. Dat lijkt mij wel lachuh.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:47 schreef Jivis het volgende:
Seizoen 6 zal wel weer een paar jaar later zijn en dan blijkt Jack voor de Chinese geheime dienst te werken ofzo
Het lijkt me dat het daar afspeelt eigenlijk, meestal komt er naar een paar seizoenen in een serie een ontzettende twist, dan gaan ze ineens iets anders doen. En na Los Angeles 5x van alle hoeken gezien te hebben (en waar bijna alle gebouwen en loodsen leeg staanquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk heel sterk. '24' kan niet echt zonder Jack volgens mij. En als Curtis de nieuwe hoofdrolspeler zou gaan worden, hadden ze hem ook vast wel een rolletje gegeven in afl 23 en 24. Hij zat gewoon in geen van twee afleveringen!
Verder zit je dus met het 'real time' concept. Als Jack aan het begin van seizoen 6 nog steeds gevangen zit, dan kan het haast niet zo dat hij nog een rol gaat spelen... of het moet geheel in China spelen. Jack kan niet even bevrijd worden en dan naar L.A. terug keren, want dan is hij gewoon te lang onderweg. Allemaal vraagtekens dus. De enige oplossing lijkt mij dat Jack bevrijd wordt in de prequel (die over een paar maandjes waarschijnlijk wel wordt vrijgegeven), maar dan is het weer zo vreemd voor die vele mensen die de prequel niet zien voordat seizoen 6 begint. Dus ook dat ligt niet echt voor de hand. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Welke prequel waar?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:01 schreef Merkie het volgende:
In de prequel wordt Jack gemarteld en komt er aan het eind een bericht van een Chinees in de trend van "Mr Bauah, it seems you're going back home soon."
Nog voor 2 seizoen...Dat '3 seizoen, was inclusief seizoen 5'.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Laten we ff vooruit denken dan. Kiefer heeft nog bijgetekend voor drie seizoenen. Maar dit hoeft niet te betekenen dat hij de rol van Jack blijft spelen. Script schrijver aka regiseur o.i.d. is ook mogelijk. Mischien moeten we het volgend seizoen wel doen met onze nieuwe Jack ---> Curis Maning. Dat lijkt mij wel lachuh.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |