Oprotten ermeequote:Op woensdag 24 mei 2006 02:26 schreef Merkie het volgende:
Inderdaad. Wel tof dat het mislukt was. Ik had echt het idee dat Logan ermee weg zou gaan komen. Hoop dat Logan nog wel meespeelt in S6.
Hij was gewoon een Engelsmanquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vond die homo-exman wel goed bij haar passen.
Neequote:Op woensdag 24 mei 2006 08:45 schreef Richardfun het volgende:
c0nd0r, hoe staat het ermee? weer zga dood?
idd, ze hebben het netjes gedaan. Niet overdreven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:22 schreef Bergie88 het volgende:
De grimeurs hadden wel een mooit staaltje werk vericht. Hoe verbouw ik het gezicht van Kiefer Sutherland![]()
the lost boysquote:
Eigenlijk he.. had Jack toch wat te verliezen.. en dat is dus wat er nu gebeurdquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:15 schreef Merkie het volgende:
A year and a half ago, I was warned that my life was in danger, by someone within the government. I was told the only way I could stay alive was to create the illusion that I was dead. I was forced to deceive people that I loved. My only daughter will never forgive me. As I see the depth of your corruption unfold, I have no doubt that you are that source of danger. David Palmer was a great man, he was a great president, he was also my friend. He tried to warn me about you and now he is dead. Other people tried to help me, and they are dead too. So mister Logan, I hope you understand, I have absolutely nothing to lose. You are gonna be held accountable for your part of everything that happened today. You are not gonna be able to hide behind the presidency. Right here, right now, you are gonna face justice! And make no mistake about this, this is personal. If you think for a second that I am scared to put a bullet in your brain, you don’t know me.
Jack!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:07 schreef dapluiz het volgende:
Vond het trouwens wel wazig dat chloe ineens getrouwd is geweest, leek wel of ze een reden nodig hadden om iemand binnen te halen voor die apparatuur.
Verder leek het me ook niet echt een type die voor iemand als chloe zou gaan ofzo
pssst, 24Insidequote:Op woensdag 24 mei 2006 02:42 schreef Merkie het volgende:
Op fox.com/24:
"WATCH THE LASTEST EPISODE WITH "PRESIDENT LOGAN"
Lastest? Het is toch last of latest?
WAT?!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:25 schreef scanman01 het volgende:
Toch wordt het nog wat tricky volgend jaar. Jack kan natuurlijk in aflevering 1 van seizoen 6 niet nog steeds gevangen zitten, want dat kom je in de problemen met 'real time'. Jack kan dan nooit binnen een paar uur al weer in L.A. zijn.
Er zijn dus drie mogelijkheden: Of Jack ontsnapt in de prequel... of seizoen 6 speelt zich helemaal af in China (als hij daar heen gaat tenminste).... of Jack speelt niet of nauwelijks mee in seizoen 6 (wat zou kunnen gezien het geheime bericht 'Jack is dead' op de foto in aflevering 24).
ja, maar dat schreef ik ook. Jack kan ontsnappen in de prequel, maar hoeveel mensen hebben nooit een prequel gezien. Die zouden geen idee hebben wat er is gebeurd als Jack aan het begin van seizoen 6 al weer vrij is. En ontsnappen in deel 1 kan wel, maar dat heeft hij vele uren nodig om weer in L.A. te komen. Dus dan zou seizoen 6 zich al bjna in China moeten gaan afspelen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:38 schreef Virus3000 het volgende:
In de prequel van seizoen 5 en seisoen 5 zelf heeft ook een aardige tijd tussen gezeten dus het kan best dat die boot gewoon aankomt in china...
wow, ik kan niet 7 maanden wachten hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Daar staat dus achterstevoren geschreven "Jack is dead". Ook staat er nog iets over een 'phone man' en een zooitje nummers.
Dat stond dus op de foto van Edgar en Chloe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |